تمام سفارشاتی که از امروز در سایت آموزش برق ثبت میکنید، روز 6 فروردین تحویل اداره پست خواهد شد. فروشگاه سایت
تمام سفارشاتی که از امروز در سایت آموزش برق ثبت میکنید، روز 6 فروردین تحویل اداره پست خواهد شد. فروشگاه سایت
0
0

بخش پرسش و پاسخ برای پکیج نقشه کشی برق ساختمان در اتوکد

8690 بازدید

همانطور که می‌دانید تمام کتاب ها و دوره هایی که در سایت آموزش برق عرضه می شوند، دارای بخش پرسش و پاسخ هستند و تهیه کنندگان این دوره ها می توانند سوالات و مشکلات پیش آمده را مستقیم از مدرس دوره بپرسند. اگر شما هم پکیج آموزش نقشه کشی برق ساختمان در اتوکد را خریداری کرده‌اید و سوال یا ابهامی برایتان پیش آمده است، می توانید در پایین این صفحه سوال‌تان را مطرح کنید. معمولاً در کمتر از ۲۴ ساعت به سوالات شما پاسخ داده می شود.
تا امروز به بیش از ۱۵۰ سوال پاسخ داده شده است. در ضمن مطالعه سوالات پایین خالی از لطف نیست، شاید سوالات کاربران قبلی، سوال شما هم بوده باشد.

بخش پرسش و پاسخ برای خوانندگان کتاب برق ساختمان

 

پیشنهاد می کنیم در حین مشاهده پکیج آموزش نقشه کشی برق ساختمان در اتوکد یک قلم و کاغذ کنار دستتان بگذارید و سوالاتی را که برایتان پیش می‌آید یاداشت کنید، و اگر تا پایان این مجموعه به جواب نرسیدید، آنگاه در فرم پایین این صفحه سوال را مطرح بفرمایید و چند ساعت بعد پاسخ سوالتان را دریافت کنید.

آدرس ایمیل خود را به دقت وارد کنید، زیرا پاسخ های شما به همان آدرس ارسال خواهد شد.

آموزش نقشه کشي برق ساختمان در اتوکد

مهندس پژوهان (طراح و آموزش دهنده این مجموعه) فقط جمعه ها، ولی بنده تا جایی که در تخصصم باشد هر شب به سوالات شما پاسخ خواهم داد.
با تشکر: مهندس مرادی – ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

 

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://amoozesh-bargh.ir/?p=8209
اشتراک گذاری:
مهندس مرادی
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

266 نظر در مورد بخش پرسش و پاسخ برای پکیج نقشه کشی برق ساختمان در اتوکد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. در زمان طراحی پریزهای برق، زمانی که لایه فعال را به لایه اندازه گذاری تغییر داده بودین من در فیلم می دیدم زمانی که می خواستین پریزها را بگذارید در سربرگ بالا به طور اتوماتیک لایه از اندازه گذاری به برق تغییر می کرد. این چطور اتفاق می افتاد. به طور کل ما زمانی که می خواهیم طراحی انجام بدهیم مدام باید بین لایه اندازه گذاری و برق جابجا شویم؟ یا فرضا ما اگه به اشتباه پریز ها را در لایه اندازه گذاری بکشیم باید تمام پریزها را انتخاب کنیم و از همان روشی که گفتین به لایه برق منتقل کنیم؟ممنونم

    ۳

    1. بصورت اتوماتیک یا با هیچ کلید میانبری نمیشود لایه را تغییر داد و باید به قسمت لایه ها برویم و لایه مورد نظرمان را تغییر دهیم. احتمالا در زمان ادیت ویدیو، من قسمت هایی از فیلم را کات کرده باشم و شما تغییردادن لایه را ندیده باشید. معمولا بقیه طراحان زیاد پلان ها را اندازه گذاری نمیکنند و بصورت تقریبی و تجربی پریزها و بقیه المان ها را در نقشه جاگذاری میکنند. این حد از اندازه گذاری هایی که ما انجام دادیم برای افراد مبتدی است تا بتوانند بصورت کامل و بدون هیچ شبه ای یک پروژه را مو به مو طراحی و پیاده کنند.
      بله اگر میخواهید بصورت دقیق پروژه را طراحی کنید باید مدام بین لایه ها جابه جا شوید. بله به همان روش پریزها را به لایه دیگری انتقال دهید.

      ۳

1 4 5 6
شروع گفتگو در واتساپ
1
آیا نیاز به کمک دارید؟ چت واتساپ
خانم داوودی آنلاین است.
سلام. داوودی هستم، مدیر فروش
هر سوالی که در مورد نحوه خرید کتاب ها و دوره های آموزشی دارید، بنده درخدمتم.
شماره واتساپ: 09194053853