نوروز 1403 برهمگان مبارک. کد تخفیف عیدانه ویژه کتاب ها (sgr-28) - کد تخفیف ویژه دوره‌های آموزشی (hty458) فروشگاه سایت
نوروز 1403 برهمگان مبارک. کد تخفیف عیدانه ویژه کتاب ها (sgr-28) - کد تخفیف ویژه دوره‌های آموزشی (hty458) فروشگاه سایت
0
0

معرفی دوره آموزش عملی برق ساختمان

9017 بازدید
معرفی دوره آموزش عملی برق ساختمان

همراهان همیشگی سایت آموزش برق سلام. امیدوارم که حال دلتان خوب باشد. حتماً اطلاع دارید که چند روزیست مشغول دوره آموزشی جدیدی هستیم، تحت عنوان فیلم آموزش عملی برق ساختمان . ما در این مجموعه آموزشی یک واحد مسکونی ۱۳۰ متری را از صفر شروع به برقکشی کرده ایم و از تمام مراحل کار فیلم برداری کرده ایم. یعنی از شیارزنی گرفته تا نصب قوطی کلیدها و لوله گذاری تا رد کردن سیم ها داخل لوله های برق و نصب کامل کلیدها و پریزها را بصورت عملی می توانید در این دوره مشاهده کنید. در واقع این پیشنهاد شما دوستان بود که گفته بودید بعد از مطالعه کتاب آموزش جامع برق ساختمان ابهاماتی برایتان پیش آمده و می‌خواهید مطالب گفته شده را بصورت فیلم هم مشاهده کنید تا انجام آن مهارت را بهتر درک کنید.

از سوالاتی که شما عزیزان بعد از مطالعه کتاب آموزش برق ساختمان مطرح کرده بودید متوجه شدیم که تنها با مطالعه مطالب تئوری نمی توان برق ساختمان را کامل آموخت، بنابراین این دوره فوق العاده را آماده کردیم تا در داخل فیلم ها به طور واضح بتوانید نحوه اجرای عملی برقکشی ساختمان را ببینید و بهتر متوجه شوید. البته این محصول هم مانند سایر محصولات سایت دارای یک بخش پرسش و پاسخ است و دوستانی که این دوره را تهیه میکنند، اگر در قسمتی ابهامی برایشان پیش آمد می توانند آن را مطرح کنند تا ما به آن سوالات و ابهامات پاسخ دهیم.

بخش پرسش و پاسخ دوره آموزش عملی برق ساختمان

درس ششم از دوره آموزش عملی برق ساختمان

بعضی از دوستان خواسته بودند که قسمتی از دوره را نمایش دهیم تا بتوانند برای تهیه آن بهتر تصمیم گیری کنند. بنابراین درس ششم این دوره آموزشی را که امشب روی سایت قرار گرفته بصورت رایگان در فیلم پایین نمایش می دهیم تا از آن لذت ببرید و اگر تمایل داشتید برای تهیه کل دوره اقدام کنید. مثل قبل هم می توانید این دوره را بصورت خرید آنلاین از سایت تهیه کنید و اگر با خرید اینترنتی آشنا نیستید با شماره ۹۱۳۰۵۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکارم برای خرید شما را راهنمایی کند.

اگر فیلم زیر در دستگاه شما از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست می توانید آن را کیفیت HD از گوگل درایو دانلود کنید. برای این منظور کافیست روی این لینک کلیک کنید ( دوره آموزش عملی برق ساختمان – درس ششم ) و سپس در بالای صفحه ای که باز میشود روی دکمه دانلود کلیک کنید. مدت زمان این درس حدوداً یک ساعت است و حجم آن با کیفیت HD حدوداً ۳۷۳ مگابایت است.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://amoozesh-bargh.ir/?p=10303
اشتراک گذاری:
مهندس مرادی
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

163 نظر در مورد معرفی دوره آموزش عملی برق ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. سلام خدمت شما و همه دوستان، من از همه دوستان معذرت میخوام. متاسفانه چند روزی هست که مبتلا به کرونا شدم و به زور قرص و دارو روزی یک ساعت سرپا میشم و به سوالات کاربران جواب میدم. حالم بهتر بشه حتماً آخرین درس رو هم آماده میکنم. ممنون از صبر و شکیبایی شما.

      لایک

  1. سلام خسته نباشین …درمورد هوشمند سازی ساختمان اگه کتابی مد نظرتون هست لطفا معرفی بفرمایید…به ایمیلم بفرستین …..و مطالبی هم در این مورد تو سایتتون بزارین .ممنون

    ۱

    1. سلام میثم جان، در این زمینه خیلی جستجو کردم ولی کتاب خوب در این زمینه پیدا نکردم. دوستان اگر کسی کتاب خوبی میشناسه در اینجا معرفی کنه.

      ۶

    1. سلام میثم جان، در مورد نصب و سربندی سیم ها در جعبه فیوز کامل توضیح داده شده ولی نصب کنتور که با برقکار نیست.

      ۳

  2. استفاده از لوله خرطومی در نظام مهندسی توصیه نمیشه شما چطور در اموزشاتون این مسعله رو عنوان نکردین و در واقع توصیه هم کردین

    ۲

    1. سلام امین جان، بله حرف شما درسته و ما هم در آموزش هامون توصیه نکردیم، بلکه فقط مسیر روشنایی ها رو با لوله خرطومی انجام دادیم تا سرعت آموزش مون بالاتر بره. در بخشی دیگر مسیر پریزها رو با لوله پی وی سی انجام دادیم تا دانشجو با هر دو نوع لوله آشنا بشه.
      در کل من همیشه میگم کسی بتونه گواهینامه بگیره، دیگه براش فرقی نمیکنه که پراید سوار بشه یا لامبورگینی. و کسی هم که بتونه اصل برقکاری ساختمان رو یاد بگیره دیگه لوله خرطومی با لوله پی وی سی براش فرقی نمیکنه.

      ۲

    1. سلام. چشم، با قدرت داریم روی دو تا درس باقی مونده کار میکنیم تا یک چیز یادگاری خوب از ما باقی بمونه. الان نصف درس چهاردهم آماده شده.

      ۴

    1. سلام مسعود جان، منظور از سازه های بنایی رو متوجه نمیشم. اگر بیشتر توضیح بدید می تونم راهنمایی تون کنم. ما تویه این مجموعه یک واحد مسکونی رو از صفر تا صد برقکشی میکنیم و از تمام مراحل اون فیلم برداری کردیم و آموزش میدیم.

      ۵

        1. اوکی. ما در این دوره داریم یک واحد مسکونی رو برقکشی میکنیم که سقفش کامپوزیت هست و زیر سقف اصلی هم سقف کاذب داریم. ولی برای آشنایی کارآموزان با سقف های تیرچه، در درس نهم در مورد سقف های تیرچه هم توضیح دادیم تا شما با اونها هم آشنا بشید.

          ۱

  3. درود
    مهندس،من چند وقت پیش نسخه Pdf کتاب (اموزش جامع برق ساختمان و سیستم های اعلان حریق) رو دان کردم

    و توی هارد کامپیوترم داشتم که متاسفانه هاردم اطلاعاتش پاک شد!

    امکانش هست دوباره برام کتاب رو بفرستین؟

    ۶

  4. سلام مهندس مرادی عزیز
    آیفون تصویری نو نصب کردم،زمانی که کلیدتصویر رو گوشی آیفون میزنم ،پنل صوت میکشه ،ممنون میشم راهنماییم کنین.

    ۳

    1. سلام. اگر قوطی پنل رو ذره ای قوس دار نصب کرده باشید و پنل کامل به قوطی پشتش نچسبه، این اتفاق پیش میاد. اول پیچ های پنل رو کامل سفت کنید. اگر نشد، بعدش چک کنید که میکروفن پنل از جاش در نیومده باشه.

      ۸

  5. سلام مهندس مرادی خسته نباشید.من دوره عملی را خرید کردم اما لینک دانلودی که به ایمیلم فرستاد لینک دانلودش داخل ایمیل نبود پیام دادم که لینک دانلود نیومده قرار بود خانم اتویی دوباره لیکنشو بفرسته اما خبری نداره.می خولستم ببینم الآن چکار کنم؟

    ۶

  6. سلام
    فک کنم تو محصولتون یه چیزی ناقصه اونم محاسبه قطعات مثل فیوز و نحوه محاسبه سیم مورد نیاز مثلا برای چه مصرف کننده ای نیاز به چه سیمی داریم یا بابت فاصله۲۰ متری چقدر بر قطر سیم و ظرفیت فیوز اضافه کنیم یا مثلا از یه سیم چنتا روشنایی کم مصرف میتونیم استفاده کنیم یا چطور محافظت جان مناسب انتخاب کنیم یا چاه ارت به چه شکل هس،ممنون

    ۶

  7. با سلام

    من دوره فیلم دوره عملی برق کش ساختمان با کتاب برق کشی میخواستم آیا دوتا دوره باهم بگیریم تخفیف ویژه داره با توجه به شرایط کرونا

    ممنون

    ۵

  8. سلام من می خواستم دوره آموزش برق ساختمان رو از شما تهیه کنم.این دوره آموزش برق ساختمان به چه صورت است. منظورم اینه که ب صورت کتاب است یا ویدئویی برگزار میشه.

    ۷

    1. سلام جناب حکمت زاده، عذرخواهی میکنم بابت تاخیر در پاسخگویی، بنده چند روزی نبودم.
      بله این دوره ( فیلم آموزش عملی برق ساختمان ) بصورت ۱۵ ساعت ویدئویی آموزشی هست، و بصورت عملی یک واحد مسکونی رو از صفر تا صد برقکشی میکنیم و به شما آموزش میدیم. البته یک کتاب آموزش برق ساختمان هم داریم که بهتره هر دو مجموعه رو در کنار همدیگه مطالعه کنید.

      ۶

  9. سلام خسته نباشید
    من کل دوره را دانلود کردم میخواستم بدونم دوره بعدی که آپلود میکنین برای بنده رایگان هست دیگه درسته ؟؟

    ۵

  10. سلام
    خیلی ممنون بابت کتاب آموزش آیفون تصویری و برق ساختمان عالی بودند.
    زمان دریل کاری چطوری باید تشخیص داد که پشت دیوار سیم برق هستش یا خیر؟
    کتاب های دوربین مدار بسته رو تهیه کردم ولی اینکه سیم های در لوله در چه عمقی از دیوار گزاشته میشوند یا اینکه کجای دیوار هستند برایم سوال بود

    ۸

    1. سلام امین جان، ممنونم از شما. ببینید معمولاً برقکارها این رو میدونن که باید روی دیوارها لوله ها رو بصورت عمودی نصب کنن، پس باید احتمال بدید که بالا یا پایین تمام کلیدها و پریزها لوله برق وجود داره و در زمان دریل کاری نباید اون قسمت ها رو سوراخ کنید.
      عمق لوله ها معمولاً ۳ تا ۵ سانتی متر هست.

      ۵

  11. با سلام خدمت مهندس مرادی عزیز

    در درس ۴ دقایق ۳۱ تا ۴۱ در مورد نصب روکار قوطی کلید آشپرخانه صحبت شده. آیا برای عبور دادن سیم های برق از درون دیوار در آشپزخانه باید از شیار زنی استفاده کرد یا روش دیگری دارد؟

    لطفا بفرمایید در آشپزخانه، سیم های برق پشت قوطی کلید را چگونه باید به قوطی کلید برسانیم؟

    با تشکر

    ۵

    1. سلام پیام جان. لطفاً مجدد درس لوله گذاری رو تماشا کن. من فکر میکنم شما یکی از درس ها رو رد کردی و به همین خاطر این سوال ساده برات پیش اومده. لوله گذاری و نصب قوطی کلیدها برای آشپزخانه دقیقاً مثل لوله گذاری و قوطی گذاری برای اتاق هاست با این تفاوت که در آشپزخانه نیازی به شیارزنی نیست و لوله ها و قوطی کلیدها بصورت روکار روی دیوارها قرار میگیرن. الباقی دیگه کاملاً شبیه اتاق هاست.

      ۵

  12. با سلام ببخشید می خواستم در یک ساختمان دو طبقه البته در راه پله چراغ سنسور دار سر خود نصب کنم ایا چراغ سقفی نصب کنم جواب میده ونیاز به کلید خاموش روشن داره یا نداره یا باید مستقیم به برق وصل شود ؟ ممنون

    ۴

شروع گفتگو در واتساپ
1
آیا نیاز به کمک دارید؟ چت واتساپ
خانم داوودی آنلاین است.
سلام. داوودی هستم، مدیر فروش
هر سوالی که در مورد نحوه خرید کتاب ها و دوره های آموزشی دارید، بنده درخدمتم.
شماره واتساپ: 09194053853