نوروز 1403 برهمگان مبارک. کد تخفیف عیدانه ویژه کتاب ها (sgr-28) - کد تخفیف ویژه دوره‌های آموزشی (hty458) فروشگاه سایت
نوروز 1403 برهمگان مبارک. کد تخفیف عیدانه ویژه کتاب ها (sgr-28) - کد تخفیف ویژه دوره‌های آموزشی (hty458) فروشگاه سایت
0
0

سوالات خوانندگان کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری

19105 بازدید

سوالات خوانندگان کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری در این صفحه پاسخ داده می شود.

سوالات خوانندگان کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری

همانطور که می‌دانید تمام کتاب ها و دوره هایی که مختص انتشارات آموزش برق هستند و در این سایت عرضه می شوند، دارای بخش پرسش و پاسخ هستند و خوانندگان ما می توانند سوالات و مشکلات پیش آمده را مستقیم از نویسنده کتاب بپرسند. کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری هم از همان کتاب هاست و می‌توانید سوال خود را در پایین این صفحه مطرح کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

خوانندگان کتاب تا به امروز بیش از ۴۷۰ سوال مطرح کرده‌اند و پاسخ خود را دریافت کرده‌اند. که این خود می تواند یک منبع آموزشی مفید برای علاقه مندان به آیفون تصویری و آیفون صوتی باشد.

پیشنهاد می کنیم در حین خواندن کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری یک قلم و کاغذ کنار دستتان بگذارید و سوالاتی را که برایتان پیش می آید یاداشت کنید، و اگر تا پایان کتاب به جواب نرسیدید، آنگاه در فرم پایین این صفحه سوالتان را مطرح بفرمایید و چند ساعت بعد پاسخ سوالتان را دریافت کنید. لازم است که روز بعد برای دریافت پاسخ سوال خود به همین صفحه مراجعه کنید.

آدرس ایمیل خود را به دقت وارد کنید، زیرا پاسخ های شما بصورت ایمیل هم ارسال خواهد شد.

با تشکر: مهندس مرادی – ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://amoozesh-bargh.ir/?p=3783
اشتراک گذاری:
مهندس مرادی
مطالب بیشتر

نظرات

542 نظر در مورد سوالات خوانندگان کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام و خسته نباشي
    سيم بدون روكش در اتصال ميدهيم به سيم منفي ايفون. براي تلفن اين سيم رو به كجا وصل ميكنيم و براي جه هست. و هم جطور با سيم كواكسيال نويز رو كاهش ميدهيم. جه در تلفن جه در ايفون.
    تشكر فراوان

    ۱۰

    1. سلام. برای تلفن هم اون سیم بدون روکش برای نویز گیر هستش و بهتره که به ارت ساختمان متصل بشه.
      اگر از مغزی کواکسیال برای انتقال سیگنال تصویر (سیم شماره ۴ در آیفون کوماکس) استفاده کنید و از شیلد اون هم برای انتقال ولتاژ منفی (سیم شماره ۲ در آیفون کوماکس) استفاده کنید. کیفیت تصویر بهتره میشه.
      ولی برای تلفن که از کواکسیال استفاده نمی کنن.

      ۸

  2. سلام و عرض ادب
    اول جا داره خدارو شکر کنم بعدش از جناب مهندس تشکر کنم .
    یه مدت بود از نظر مالی به مشکل خورده بودم که به خواست خدا مسیر تازه ی سرراهم گذاشت اومدم تو کار فنی و تعمیرات لوازم خانگی …..از اونجا که تعمیرات لوازم خانگی نیازمند داشتن اطلاعات برق ساختمان داره این مبحث خیلی واجب و به کمک کتاب شما که وافعا بی نقص و کاملترین و بهترینه تونستم به طور کامل یاد بگیرم…
    هزینه ی که بابت کتاب پرداخت کردم خیلی ناچیزه ولی در عوزش همیشه جناب مهندس و دعا میکنیم ایشالا که خداوند بهتون عزت و عاقبت بخیری بده …..دست بوس شماییم جناب مهندس

    ۸

    1. سلام. سپاسگذارم از لطفتون.
      خداروشکر چه خبر خوشحال کننده ای.
      از بابت دعای خیرتون ممنونم. بنده هم برای شما آرزوی آرامش روزافزون در زندگی رو دارم. و انشاا…دیگه هیچ وقت از نظر مالی به مشکل نخورید.

      ۱۷

  3. با سلام و خسته نباشید خدمت مهندس مرادی عزیز واقعا ممنونم بابت کتاب. میخواستم بدونم در کنار این کتاب شما منبع دیگری هم پیشنهاد میکنید که مطالعه کنم . راستی آقا مهندس اگه میشه اون نقشه روشن شدن لامپ با فشار زنگ دم در را میفرستین برام. خیلی خیلی ممنون خدا شمارو ثواب و سلامتی بده

    ۲۰

    1. سلام. مرسی از شما. هیچ منبع آموزشی خوب دیگه ای در مورد آیفون های صوتی و تصویری در کشور وجود نداره که بخوام بهتون معرفی کنم. و بنده تمام کتابها و فیلم های موجود در این زمینه رو تهیه و مطالعه کردم.
      ۲- ولی اون نقشه داخل کتاب هست. صفحه ۲۵۱ رو نگاه کنید.

      ۱۱

  4. سلام و خسته نباشید
    ۱) ایا راهی هست که بشود تشخیص داد هر تریمینال در سویچر برای کدام عملکرد سیم های ایفون هست؟
    ۲) ایا میشه دو تا مانیتور تصویری رو به یک پنل یک طبقه وصل کرد؟
    ۳) مهندس من در کتاب ندیدم در مورد اتصال دزدگیر پنل ها؟ چطور هست؟
    تشکر

    ۱۵

    1. سلام. مرسی
      ۱- بله خیلی هم راحت میشه تشخیص داد. پشت سوئیچر رو نگاه کنید. همونطور که می بینید ترمینال ۲ بالا مستقیم با ترمینال ۲ پایین در تماسه. پس این ترمینال میشه منفی (شماره ۲). حالا از اون سمت شروع کنید به شمارش، یعنی بعدی میشه ۳، بعدی میشه ۴
      ۲- نه دیگه نشد، قرار بود کتاب رو تا آخر بخونید بعد سوالاتتون رو بپرسید. معلومه که تا آخر نخوندین. صفحه ۲۶۹ رو بخونید.
      ۳- خیلی خیلی راحته. کافیه یک دیپ سوئیچ فشاری پشت پنل جاسازی کنید، بطوری که وقتی پنل کنده میشه و دیپ سوئیچ میاد بالا، سیم منفی با سیم شماره ۱ تماس پیدا کنه. اون وقت زنگ واحد نگهبانی یا زنگ هر واحدی که خواستین به صدا در میاد.

      ۱۵

    1. سلام آقای دهقانی. کتاب شما با این کدرهگیری ارسال شده.
      ۱۸۷۷۲۰۰۸۷۱۱۹۴۸۷۹۳۶۴۸
      نامه رسان هم یکبار مراجعه کرده و شما در منزل نبودید. لطفاً شنبه تا ظهر صبر کنید واگر دوباره نیاوردن حضوراً مراجعه کنید به اداره پست وگرنه برگشت می خوره.

      ۱۰

  5. سلام
    از بخش تماس با ما اقدام کردم ولی پاسخ دریافت نکردم.آیا امکانش هست چند کتاب باهم سفارش داد؟مثلا آیفون و دوربین۲
    ممنون

    ۱۹

  6. سلام و خسته نباشی خدمت مهندس گرامی
    اینکه جای مثبت و منفی رو اشتباه ببندیم در ایفون صوتی ایا ایفون کار نمیکنه؟یا اینکه کار میکنه و بعد از مدتی باعث خرابی پنل میشه؟
    تشکر

    ۱۸

    1. سلام. مرسی. واقعیتش روی همه آیفون ها که این کار اشتباه رو تست نکردم. فقط یکبار چنین موردی رو یادمه که برد داخل پنل آسیب دید.

      ۱۷

  7. سلام و تشكر بابت كتاب بسيار خوبتون
    نقش جامپر در ايفون تابا مدل ٣٠٧٠ چيه؟ در دفترجه راهنما چيزي ننوشته.
    خيلي ممنون

    ۱۹

  8. سلام مجدد
    مهندس لینک فیلم ها با متن هماهنگ نیست. مثلا لینکی که برای ریکلاژ درب باز کن هست درباره وارنیش حرارتی صحبت میکنه. هم بعضی لینک ها خالی هست.لطفا اصلاح کنید
    تشکر

    ۱۶

    1. سلام. چشم. لطفاً دو سه روز صبر کنید. این روزها به خاطر سفارشات زیادی که داریم واقعاً نمی رسیم. ممنون از صبر و حوصله تون.

      ۱۹

  9. با سلام
    ۱)در صفحه ۲۷ تست شماره پنج گفته اید که سیم D رو باید قطع کنیم و به ترمینال ۱ اتصال کوتاه کنیم. مگر سیم D همان سیم زنگ واحد نیست که به ترمینال ۱ امده.یعنی چه اونو قطع کنیم و دوباره اتصال کوتاه کنیم؟
    ۲) چطور باید مثبت و منفی رو تشخیص داد در ترانس البته راهی به جز اون علامت مثبت و منفی که حک شده در ترانس و پنل
    ۳) اگر جای مثبت و منفی رو اشتباه ببندیم چه اتفاقی میفته؟
    ۴) چرا صدای مراجعه کننده فقط یه بار ان هم در پنل تقویت میشه ولی صدای پاسخ دهنده دو بار هم در گوشی هم در پنل تقویت میشه؟علت چیه؟
    ۵) برای تست میکروفن خازنی گفته اید که باید از یک طرف عدد ۱ و از طرف دیگر عددی بین ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ را نشان بدهد.این یک طرف و طرف دیگر یعنی چه؟
    با تشکر

    ۲۰

    1. سلام. آفرین به شما که دارین به این سرعت جلو میرین. ولی لطفاً از این به بعد سوالاتتون رو یک جا یادداشت کنید و کتاب رو تا آخر مطالعه کنید. اگر تا آخر کتاب به جواب نرسیدید، سوالتون رو مطرح کنید.
      ۱- خب ما گفتیم که سیم زنگ رو از ترمینال شماره ۱ جدا کنید. بعدش انگشتتون رو بزارید روی شستی زنگ اون واحد و دوباره سیم زنگ رو به ترمینال شماره ۱ یا سیم های سری شده بین شستی ها اتصال کوتاه کنید.
      ۲- کافیه سیم قرمز (مثبت) و مشکی(منفی) مولتی متر رو بصورت تصادفی به سیم هایی که نمی دونین مثبت هستند یا منفی وصل کنید. اگر درست وصل کرده باشید در مولتی متر یک عدد مثبت رو نشون میده ولی اگر جابجا وصل کرده باشید در مولتی متر یک عدد منفی نشون داده میشه.
      ۳- اگر اشتباه وصل کنید پنل آسیب می بینه.
      ۴- چون بلندگوی داخل هندست کاملاً چسبیده به گوش شخص پاسخگو، و اگر قرار باشه صدا دوباره تقویت بشه که شخص پاسخگو کر میشه.
      ۵- منظور یعنی وقتی پایه های مولتی متر رو جابجا می کنید یک بار عدد ۱ و دوباره که پایه های مولتی متر رو جابجا کنید عددی بین ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ نشون داده میشه.

      ۱۰

  10. ممنونم از پاسخ سریعتون
    تو یکی از سایتای فروش دیدم که نوشته بودن این مدل بدلیل داشتن خط ثابت میتونه زمانی که کسی منزل نیست تا جواب آیفون بده زنگ میزنه به صاحب خانه و امکان مکالمه برقرار میشه
    آیا همچین قابلیتی داره؟

    ۸

    1. سلام آقا امین. این مدل در واقع یک مانیتور آیفون تصویریه که یک دستگاه تلفن هم داره. یعنی اگر شما سیم های تلفن رو به سوکت پشت این دستگاه وصل کنید. دیگه لازم نیست برای خونتون یک گوشی تلفن بخرید.

      ۱۹

    1. سلام. دو سه تا از فیلم ها هنوز آماده نیست. و تا دو سه روز آینده میاد روی سایت.
      ولی این لینکی که میگین درسته. شاید با گوشی دارید دانلود می کنید و خطا میده. با لپ تاپ یا کامپیوتر دانلود کنید.

      ۱۰

    1. سلام. مرسی. انشاا… سه تا پنج روزه به دستتون میرسه.
      یک جزوه ای هست تویه اینترنت در مورد تعمیر لامپ کم مصرف، می تونید اون رو مطالعه کنید.

      ۲۰

  11. سلام مهندس عزیز.من دیروز درخواست کتاب دادم و پول هم پرداختم ولی هیچ کد رهگیری پستی به شماره من ارسال نشده تا الان…من بی صبرانه منتظر کتاب هستم….

    ۱۹

  12. سلام و عرض خسته نباشید خدمت مهندس مرادی عزیز. مهندس جان این کتاب مثل کتاب آموزش برق ساختمان به صورت PDF هم قابل خریداری هست؟

    ۱۱

1 2 3 13
شروع گفتگو در واتساپ
1
آیا نیاز به کمک دارید؟ چت واتساپ
خانم داوودی آنلاین است.
سلام. داوودی هستم، مدیر فروش
هر سوالی که در مورد نحوه خرید کتاب ها و دوره های آموزشی دارید، بنده درخدمتم.
شماره واتساپ: 09194053853