0
0

مهندس رضا شیخ انصاری

مهندس رضا شیخ انصاری ، مدیر بخش دوربین های مداربسته: من رضا شیخ انصاری هستم، تحصیل کرده در رشته مهندسی برق . چند سالیست که در صنف سیستم های حفاظتی و امنیتی مشغول به کار هستم و به شدت به کارم علاقه مندم . من افتخار همکاری با سازمان های دولتی و مراکزی مانند انرژی اتمی ، شرکت ملی گاز ، مجموعه سپاه ، دانشگاه علم و فرهنگ ، مجلات تخصصی و چندین شرکت خصوصی معتبر را به عنوان کارشناس فنی ، مشاور و مدرس را داشته ام. از دیگر فعالیت های من ، نوشتن اولین کتاب رنگی با سبکی جدید […]

  • بیوگرافی
  • دوره ها

مهندس رضا شیخ انصاری ، مدیر بخش دوربین های مداربسته:
من رضا شیخ انصاری هستم، تحصیل کرده در رشته مهندسی برق . چند سالیست که در صنف سیستم های حفاظتی و امنیتی مشغول به کار هستم و به شدت به کارم علاقه مندم .
من افتخار همکاری با سازمان های دولتی و مراکزی مانند انرژی اتمی ، شرکت ملی گاز ، مجموعه سپاه ، دانشگاه علم و فرهنگ ، مجلات تخصصی و چندین شرکت خصوصی معتبر را به عنوان کارشناس فنی ، مشاور و مدرس را داشته ام.
از دیگر فعالیت های من ، نوشتن اولین کتاب رنگی با سبکی جدید و روان در صنف خودمان است . کتاب آموزش دوربین های مداربسته که در سال ۱۳۹۵ چاپ شد . این کتاب در اردیبهشت ماه امسال در سالن همایش های صدا و سیما در سمینار بزرگ کمپانی dahua که توسط شرکت معتبر فراگستر برگزار شده بود، رونمایی شد .
باعث خوشحالی من می شوید که در صورت داشتن هرگونه سوالی از طریق بخش دیدگاه های پایین، مقالات مربوط به دوربین مداربسته با من در تماس باشید.

شروع گفتگو در واتساپ
1
آیا نیاز به کمک دارید؟ چت واتساپ
خانم داوودی آنلاین است.
سلام. داوودی هستم، مدیر فروش
هر سوالی که در مورد نحوه خرید کتاب ها و دوره های آموزشی دارید، بنده درخدمتم.
شماره واتساپ: 09194053853