تمام سفارشاتی که از امروز در سایت آموزش برق ثبت میکنید، روز 6 فروردین تحویل اداره پست خواهد شد. فروشگاه سایت
تمام سفارشاتی که از امروز در سایت آموزش برق ثبت میکنید، روز 6 فروردین تحویل اداره پست خواهد شد. فروشگاه سایت
0
0

کتاب نصب، عیب یابی و تعمیر آیفون های صوتی و تصویری چاپ شد

7068 بازدید

روش ثبت سفارش این کتاب بسیار ساده است.کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید و دکمه افزودن به سبد خرید را بزنید و مراحل خرید را طی کنید.

سفارش کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری

 

کتاب نصب، عیب یابی و تعمیر آیفون های صوتی و تصویری چاپ شد.

ببخشید که یک سالی دیر شد، ولی همان چیزی شد که دلم می‌خواست بشود.

  • دلم می خواست خواننده از خواندن هر خط آن شگفت زده شود، و وقتی این کتاب دست جوان جسوری افتاد. بتواند از صفحه به صفحه این کتاب پول در بیاورد.
  • دلم می خواست خواننده اصلاً احساس نکند که دارد یک کتاب تئوری را می خواند و بنده حقیر را به عنوان استادش قبول کند و احساس کند که مثل یک شاگرد کنارم ایستاده و به دستانم خیره شده و دارد یک اجرای واقعی را مشاهده می کند.
  • دلم می خواست کتابی باشد که سال ها پس از مرگم هر کسی که آن را خواند، بگوید خدای نویسنده‌اش را بیامورزد.
    بنابراین ده‌ها بار آن را نوشتمو پاره کردم و دوباره نوشتمو نوشتم تا بالاخره همان چیزی شد که دلم می خواست بشود.
    و بالاخره بعد از یکسال و نیم تلاش این کتاب آماده شده و هم اکنون می توانید از صفحه کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری آن را سفارش دهید و در هر کجای ایران آن را تحویل بگیرید.

کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری

جهت سفارش این کتاب روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری

سوالاتی که شاید برای علاقه‌مندان کتاب نصب، عیب یابی و تعمیر آیفون های صوتی و تصویری پیش بیاید

  • این کتاب برای چه افرادی مناسب است؟
    پاسخ: مطالب و آموزش های این کتاب برای کلیه افرادی که در زمینه برق ساختمان فعالیت می کنند لازم و ضروریست، از مهندسان ناظر اجرایی برق گرفته تا مهندسان طراح و برقکارهایی که قصد اجرای برقکشی یک ساختمان را دارند. و کلیه مربیان فنی و حرفه ای و کارآموزانی که می خواهند مدرک برق ساختمان درجه ۲ و درجه ۱ بگیرند. و افرادی که می خواهند در زمینه نصب، عیب یابی، تعمیر، روش های لوله گذاری و سیم‌‌کشی برای دربازکن های صوتی و تصویری فعالیت داشته باشند.
  • سطح سواد خوانندگان این کتاب حداقل باید چقدر باشد؟
    پاسخ: هر خواننده ای که حداقل تا کلاس پنجم ابتدای مدرسه رفته باشد و سواد خواندن و نوشتن داشته باشد، می تواند آموزش های این کتاب را درک کند.
  • سرفصل های آموزشی این کتاب شامل چه بخش هایی است؟
    پاسخ: با مراجعه به صفحه خرید و معرفی این کتاب از طریق لینک زیر، می توانید فهرست مطالب و چند صفحه ابتدایی از کتاب را رایگان دانلود کنید تا از سرفصل های آموزشی آن مطلع شوید.
    کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری
  • بنده ۱۰ سال است که در زمینه نصب و تعمیر آیفون ها فعالیت می کنم، آیا این کتاب در سطحی هست که بتواند چیزهایی هم برای یادگیری من داشته باشد؟
    پاسخ: قطعاً همین طور است و این کتاب از مباحث پایه شروع کرده و تا مباحث حرفه ای پیش می رود. با تعریفی که از خود کردید اگر با خواندن این کتاب ۲۰ مطلب جدید را یاد نگرفتید، کتاب را به آدرسی که روی پاکت درج شده برگشت بزنید و مبلغ آن را پس بگیرید.
  • در این کتاب تا چه مقدار وارد مباحث الکترونیک و تعمیر قطعات سخت افزاری می شود؟
    پاسخ: در فصل تعمیرات، ما تا آنجایی وارد بحث الکترونیک و لحیم کاری می شویم که مطمئن باشیم آن قطعه الکترونیکی بصورت خام در بازار یافت می شود و تعمیرکار می تواند آن قطعه معیوب را خریده و تعویض کند. و در کل تا آنجایی که نیازمند یک تعمیرکار آیفون است و به اصطلاح کارش را راه می اندازد، زیرا اعتقاد ما این است که وقتی می‌توان یک برد الکترونیکی کامل را به قیمت ۲۰ هزار تومان از بازار تهیه کرد چه لزومی دارد که هویه به دست بگیریم و ساعت ها زمان بگذاریم و یک آی سی بسیار ظریف را از روی این برد الکترونیکی تعویض کنیم، که البته این لحیم کاری از عهده هر کسی بر نمی آید. ولی بیشتر اطلاعاتی که شما بتوانید با آن ایراد سیستم را مشخص کنید و برد معیوب را شناسایی و تعویض کنید در کتاب آورده شده است. در ضمن اگر در شهرستانی زندگی می کنید که امکان دسترسی به بردهای الکترونیکی آیفون ها را ندارید، نگران نباشید، تا چند روز آینده می توانید همه این بردها را از سایت آموزش برق سفارش دهید.
  • در صورتی که بعد از خواندن کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری سوالی برای من پیش آمد، چه کار می توانم بکنم؟
    پاسخ: این کتاب هم مانند سایر کتاب های سایت آموزش برق دارای یک صفحه اختصاصی برای پاسخگویی به سوالات خوانندگان است، سوالاتی که در این صفحه مطرح می شوند، بدون نوبت پاسخ داده خواهند شد. برای ورود به صفحه پرسش و پاسخ روی لینک زیر کلیک کنید. سوالات خوانندگان کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://amoozesh-bargh.ir/?p=3830
اشتراک گذاری:
مهندس مرادی
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

89 نظر در مورد کتاب نصب، عیب یابی و تعمیر آیفون های صوتی و تصویری چاپ شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مهندس لطف کردید متشکر
    فقط یه سوال اونم اینکه راجع به نصب کرکره برقی و جک های اتوماتیک کتاب یا فایل آموزشی مد نظر شما نیست من کتاب آیفون و سیم کشی ساختمان و دوربین مدار بسته رو از سایت شما خریداری کردم فقط مرجع معتبر و کاربردی راجع به کرکره برقی میخواستم که اگه دارید محبت کنید معرفی کنید.
    تشکر

    ۱۰

شروع گفتگو در واتساپ
1
آیا نیاز به کمک دارید؟ چت واتساپ
خانم داوودی آنلاین است.
سلام. داوودی هستم، مدیر فروش
هر سوالی که در مورد نحوه خرید کتاب ها و دوره های آموزشی دارید، بنده درخدمتم.
شماره واتساپ: 09194053853