0
0

کتاب نصب، عیب یابی و تعمیر آیفون های صوتی و تصویری چاپ شد

7317 بازدید

روش ثبت سفارش این کتاب بسیار ساده است.کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید و دکمه افزودن به سبد خرید را بزنید و مراحل خرید را طی کنید.

سفارش کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری

 

کتاب نصب، عیب یابی و تعمیر آیفون های صوتی و تصویری چاپ شد.

ببخشید که یک سالی دیر شد، ولی همان چیزی شد که دلم می‌خواست بشود.

  • دلم می خواست خواننده از خواندن هر خط آن شگفت زده شود، و وقتی این کتاب دست جوان جسوری افتاد. بتواند از صفحه به صفحه این کتاب پول در بیاورد.
  • دلم می خواست خواننده اصلاً احساس نکند که دارد یک کتاب تئوری را می خواند و بنده حقیر را به عنوان استادش قبول کند و احساس کند که مثل یک شاگرد کنارم ایستاده و به دستانم خیره شده و دارد یک اجرای واقعی را مشاهده می کند.
  • دلم می خواست کتابی باشد که سال ها پس از مرگم هر کسی که آن را خواند، بگوید خدای نویسنده‌اش را بیامورزد.
    بنابراین ده‌ها بار آن را نوشتمو پاره کردم و دوباره نوشتمو نوشتم تا بالاخره همان چیزی شد که دلم می خواست بشود.
    و بالاخره بعد از یکسال و نیم تلاش این کتاب آماده شده و هم اکنون می توانید از صفحه کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری آن را سفارش دهید و در هر کجای ایران آن را تحویل بگیرید.

کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری

جهت سفارش این کتاب روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری

سوالاتی که شاید برای علاقه‌مندان کتاب نصب، عیب یابی و تعمیر آیفون های صوتی و تصویری پیش بیاید

  • این کتاب برای چه افرادی مناسب است؟
    پاسخ: مطالب و آموزش های این کتاب برای کلیه افرادی که در زمینه برق ساختمان فعالیت می کنند لازم و ضروریست، از مهندسان ناظر اجرایی برق گرفته تا مهندسان طراح و برقکارهایی که قصد اجرای برقکشی یک ساختمان را دارند. و کلیه مربیان فنی و حرفه ای و کارآموزانی که می خواهند مدرک برق ساختمان درجه ۲ و درجه ۱ بگیرند. و افرادی که می خواهند در زمینه نصب، عیب یابی، تعمیر، روش های لوله گذاری و سیم‌‌کشی برای دربازکن های صوتی و تصویری فعالیت داشته باشند.
  • سطح سواد خوانندگان این کتاب حداقل باید چقدر باشد؟
    پاسخ: هر خواننده ای که حداقل تا کلاس پنجم ابتدای مدرسه رفته باشد و سواد خواندن و نوشتن داشته باشد، می تواند آموزش های این کتاب را درک کند.
  • سرفصل های آموزشی این کتاب شامل چه بخش هایی است؟
    پاسخ: با مراجعه به صفحه خرید و معرفی این کتاب از طریق لینک زیر، می توانید فهرست مطالب و چند صفحه ابتدایی از کتاب را رایگان دانلود کنید تا از سرفصل های آموزشی آن مطلع شوید.
    کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری
  • بنده ۱۰ سال است که در زمینه نصب و تعمیر آیفون ها فعالیت می کنم، آیا این کتاب در سطحی هست که بتواند چیزهایی هم برای یادگیری من داشته باشد؟
    پاسخ: قطعاً همین طور است و این کتاب از مباحث پایه شروع کرده و تا مباحث حرفه ای پیش می رود. با تعریفی که از خود کردید اگر با خواندن این کتاب ۲۰ مطلب جدید را یاد نگرفتید، کتاب را به آدرسی که روی پاکت درج شده برگشت بزنید و مبلغ آن را پس بگیرید.
  • در این کتاب تا چه مقدار وارد مباحث الکترونیک و تعمیر قطعات سخت افزاری می شود؟
    پاسخ: در فصل تعمیرات، ما تا آنجایی وارد بحث الکترونیک و لحیم کاری می شویم که مطمئن باشیم آن قطعه الکترونیکی بصورت خام در بازار یافت می شود و تعمیرکار می تواند آن قطعه معیوب را خریده و تعویض کند. و در کل تا آنجایی که نیازمند یک تعمیرکار آیفون است و به اصطلاح کارش را راه می اندازد، زیرا اعتقاد ما این است که وقتی می‌توان یک برد الکترونیکی کامل را به قیمت ۲۰ هزار تومان از بازار تهیه کرد چه لزومی دارد که هویه به دست بگیریم و ساعت ها زمان بگذاریم و یک آی سی بسیار ظریف را از روی این برد الکترونیکی تعویض کنیم، که البته این لحیم کاری از عهده هر کسی بر نمی آید. ولی بیشتر اطلاعاتی که شما بتوانید با آن ایراد سیستم را مشخص کنید و برد معیوب را شناسایی و تعویض کنید در کتاب آورده شده است. در ضمن اگر در شهرستانی زندگی می کنید که امکان دسترسی به بردهای الکترونیکی آیفون ها را ندارید، نگران نباشید، تا چند روز آینده می توانید همه این بردها را از سایت آموزش برق سفارش دهید.
  • در صورتی که بعد از خواندن کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری سوالی برای من پیش آمد، چه کار می توانم بکنم؟
    پاسخ: این کتاب هم مانند سایر کتاب های سایت آموزش برق دارای یک صفحه اختصاصی برای پاسخگویی به سوالات خوانندگان است، سوالاتی که در این صفحه مطرح می شوند، بدون نوبت پاسخ داده خواهند شد. برای ورود به صفحه پرسش و پاسخ روی لینک زیر کلیک کنید. سوالات خوانندگان کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://amoozesh-bargh.ir/?p=3830
اشتراک گذاری:
مهندس مرادی
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

89 نظر در مورد کتاب نصب، عیب یابی و تعمیر آیفون های صوتی و تصویری چاپ شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام مهندس خسته نباشی
    من هم کتاب آیفونو به نام حسین احمدزاده سفارش دادم اگه لطف کنید کد رهیگیری بهم بگید تا بتونم پیگیریش کنم.
    با تشکر

    ۱۱

    1. سلام. کد رهگیری تقدیم شما. ۱۸۷۷۲۰۵۹۶۱۱۹۴۸۹۲۸۵۴۹
      این شماره رو بزنید در سامانه رهگیری اداره پست، بهتون میگه که الان مرسوله رسیده به کجا.

      ۹

  2. با سلام و تقدیر از کتاب ارزشمندتان که بسیار زیبا و فنی نگارش شده است چند سوال داشتم: ۱ در متن کتاب برای دسترسی به نقشه ها آدرس http://www.amozesh-bargh.ir/1344.zip را معرفی کرده اید لطفا نحوه دسترسی به آنرا بفرمائید من هرچه تلاش کردم نتوانستم. ۲- من بهمراه کتاب یک سوئیچر هم گرفته ام لطفا در رابطه با نحوه استفاده از آن راهنمائی فرمائید ۳- آیفونهای تصویری جدیدی آمده که برای باز کردن درب از کارت استفاده میکند در صورت امکان توضیحاتی در مورد آنها بفرمائید ۴- برای برجهای بلند مرتبه با تعداد واحدهای زیاد از چه نوع آیفونی استفاده میشود با تشکر

    ۱۱

    1. سلام. ممنونم از لطفتون و خوشحالیم که از این کتاب راضی هستید.
      ما قبل از چاپ کتاب فکر می کردیم که احتمال داره بعضی از نقشه ها بعد از چاپ کیفیت اصلی شون رو از دست بدن و برای خواننده خوانا نباشن. به همین خاطر این لینک رو قرار دادیم که بعدش بتونیم به خواننده آدرس بدیم که بتونه نقشه ها رو دانلود کنه. که خوشبختانه کیفیت چاپ این کتاب خیلی خوب بود پس گفتیم که نیازی به قرار دادن این نقشه ها در سایت نیست.
      ۲- در فصل سوم کتاب کاملاً در مورد اون دستگاه به شما آموزش داده شده.
      ۳- بحثشون مفصله، و نمیشه اینجا پاسخ داد. انشاا… بصورت یک مقاله در سایت آموزش میدیم.
      ۴- معمولاً از آیفون های کدینگ مثل تابا یا تک نما استفاده می کنن.

      ۱۱

    1. سلام آقا مهدی. طبق این کدرهگیری کتاب شما الان رسیده به زابل، لطفاً اگر امکان داره خودتون مراجعه کنید و پیگیر کتاب بشین.
      اگر تا پنج شنبه به دستتون نرسه، برگشت می خوره، بعدش پیامک بدین تا یک کتاب دیگه ارسال کنیم

      ۵

  3. بله مهندس درسته من به کلمه “زنگ فیدبک” دقت نکرده بودم
    یه سوال دیگه در تست شماره ۵ ص۲۷ در انتها فرمودید سیم d جدا کنیم بعد شستی زنگ را فشار دهید و آن سیم رو دوباره به ترمینال ۱ بزنیم
    وقتی ما میخواهیم سیم رو دوباره جای خودش بزنیم چرا جداش کنیم ؟ در همون حالت شستی فشار بدیم

    ۶

    1. چون در جمله بعدش گفتیم که به ترمینال شماره ۱ یا سیم سری شده بین شستی ها اتصال کوتاه بشه.
      البته در همون حالت شستی هم فشار بدید مشکلی نداره.

      ۱۲

  4. سلام مهندس
    در صفحه ۲۶ کتاب ، تست شماره ۴ فرمودید که ترمینالهای cو ۱ را جدا کنیم و با یک سیم دیگر این ترمینال ها را به هم متصل کنیم
    پس در این صورت از کجا باید سیگنالهای زنگ از پنل به گوشی برسه؟

    ۲

    1. سلام هادی جان. لازم نیست که سیگنالهای زنگ از پنل به گوشی برن. ما در این تست فقط دنبال این هستیم که ببینیم یک صدای فیدبک از پنل تولید میشه یا نه. همین

      ۱۰

    1. سلام آقا امید. ولی الان همه لینک ها بجز لینک صفحه ۴۴ درست هستند و می تونید دانلود کنید. لینک صفحه ۴۴ رو هم اگه دو سه روز فرصت بدید، درست می کنیم.

      ۸

  5. سلام.خداییش دمتون گررم انصافا کتاب ایفون عالییه یعنی من الان ک بدستم رسید گذری داشتم سرفصلاشو می خوندم با اینکه کارم برق کاریه و ایفون.ولی ی چیزایی دیدم تو این کتاب ک بلد نبودم و می خوندم کلی عشق کردم اقای مرادی می خوام ازت ب عنوان ی برادر و یه همکار و ی رفیق دلسوز تشکر کنم خداییش گل کاشتی.خدا خیرت بده

    ۵

    1. سلام عباس جان. با توجه به قراردادی که ما با ناشر این کتاب داریم، نمی تونیم نسخه پی دی اف اون رو منتشر کنیم.

      ۴

    1. سلام اقای حیدری. سامانه پیامک اداره پست دو سه روزه از کار افتاده. و برای کسی کدرهگیری پیامک نشده. ولی کدرهگیری شما اینه ۱۸۷۷۲۰۰۳۳۱۱۹۴۸۷۹۲۶۱۰
      این شماره بزنید داخل سایت سامانه رهگیری مرسولات بهتون میگه کتاب شما کجاست.

      ۱

  6. سلام مهندس خسته نباشید. ما پریروز سفارش دادیم. هنوز کدرهگیری برامون پیامک نشده. یعنی هنوز نفرستادیم؟؟

    ۸

    1. سلام آقای یاری. نه کتاب شما ارسال شده. ولی سامانه پیامکی اداره پست مشکل پیدا کرده و این دو سه روز برای هیچ کس کدرهگیری ارسال نمیکرد.

      ۱۴

  7. سلام مهندس جان
    من کتاب آموزش برق ساختمان را که به جرأت میتوانم بگویم بهترین و جامع ترین کتاب آموزشی بود که تا به حال مطالعه کرده بودم خریداری کرده و جزء به جزء مطالعه کردم و همین کتاب شما باعث شد که به برق ساختمان علاقه مند شوم و ورود کنم.
    الان هم مشتاقانه منتظر چاپ کتاب آیفون بودم و با توجه به سابقه شما مطمن هستم که این کتاب نیز از بهترین های آموزش خواهد بود.
    از تلاش های بی وقفه شما بسیار سپاسگذارم.اجرتان با خدا

    ۴

    1. سلام آقای رستمی عزیز.ممنونم از لطفی که نسبت به ما داری. شک ندارم که کتاب آیفون رو بیشتر از قبلی دوست خواهید داشت.

      ۱۳

  8. سلام مهندس گرامی… ممنون بابت اینکه کتاب رو در اختیار ما قرار دادین…. من در کرج هستم .. ایا در کرج هم فروشگاهی هست ک کتاب رو تهیه کنم.. ممنون

    ۳

    1. سلام.خواهش می کنم. در کرج خیر ولی در تهران در خیابان انقلاب هست.(البته پسفردا میرسه خیابان انقلاب). اگر خواستین به شماره ۰۹۱۹۴۰۵۳۸۵۳ پیامک بدین و بگین که آدرس خیابان انقلاب رو می خوایین تا حضوری مراجعه کنید.

      ۱۴

  9. سلام اقا خدا قوت.من کتابای شمارو گرفتم جدا ک خیلی برام مفید بود هم برق کشی ساختمان هم دوربیناش بینظیر بودن لازم بود تشکر کنم از زحماتتون جدا ک گل کاشتین خیلی منتظر کتاب ایفون بودم بالاخره چاپ شد.ایشللله این کتابم ب اندازه کتابای قبلیتون مفید باشه.دست همگی درد نکنه.جدا ک خدا خیرت بده

    ۷

    1. سلام آقای سروری. حجم کتاب خیلی زیاد شد و ما مجبور شدیم بعضی موارد کم اهمیت تر رو حذف کنیم. این موردی رو که شما فرمودین بصورت یک مقاله مجزا در سایت آموزش برق قرار میدیم.

      ۳

  10. سلام مهندس.تعمیرات یه خانه برداشتم،صاحبخونه اتاق دیوارهال روبرداشته وتبدیل به پذیرایی کرده وحالاحعبه تقسیم وچندپریزمعلق درزیزسقف مونده ودرضمن اتصال باپریزهال داره. میشه بگیدچکارکنم آیاداکت کشی کنم لوله کف ردکنم.ممنونم

    ۱۰

    1. سلام. با این اوصاف الان استاندارد ترین کار اینه که یک جعبه تقسیم پلاستیکی توکار یا روکار بگیرین و در سقف نصب کنید تا سربندیهای جعبه تقسیم قبلی بره داخل جعبه تقسیم جدید.پریزهایی هم که آویزون مونده دیگه قابل استفاده نیست و باید سیم هاش رو سربندی کنید که برق به پریزهای انتهای خط برسه و این سربندی هم در داخل یک جعبه فیوز در سقف انجام بدین. بعضی ها این جعبه تقسیم رو نصب نمی کنن و سیم ها رو به هم چسب میزنن وبه گچکار میگن با گچ روش رو بپوشونه که این خیلی اشتباهه.
      اگر منزل در حال تعمیرات هستش دیگه داکت کشی عاقلانه نیست، بزنید خراب کنید گچ ها رو و بگین دوباره گچ کنن.

      ۱۳

  11. سلام مهندس عزیز. برق کشی یه خونه قدیمی که ازجعبه تقسیمی استفاده شده روبرداشتم صاحب خونه دیواروسط روبرداشته وتبدیل به پذیرایی کرده وحالاچندتاپریزوجعبه تقسیم درسقف معلقه میشه بگیدجعبه تقسیم روچکارکنم آیابایدروکاربشه داکت بندی بشه چون به اتصالشون هم به پریزحال وصله یعنی میشی داکت بندی کرد.خیلی ممنونم اگه جواب بدید

    ۱۳

  12. با سلام به مدیر عزیزم ، بابت این همه محبت در حق جوونای این مملکت که سعی دارین از تخصصتون در راه پیشرفتشون اونم تو این برهه زمانی سخت کاری استفاده کنین ممنونم ، همین نفس خواستن و کمک خودش کلی حرفه که ان شالله خداوند عالم به همه کارهاست و سخت ترین کارها رو به دوش بهترین هاش گذاشته ، نیستم پیشتون تا دستاتونو ببوسم ولی اینو بدونین که همیشه دعا گوی شما و تیم کاریتون هستم ، مدیر عزیز من تو شهر اردبیل هستم و امروز مقصدم به سمت تهرانه ، اگر تهران فروشگاهی یا کتابخونه ای مثلا تو میدان انقلاب دارین آدرس بدین ما کتاب رو بخریم ، یا باید اونجا هم سفارش بدیم ؟ ممنونم بابت محبتتون

    ۷

    1. سلام. ممنونم ازتون آقای قربانی عزیز. بنده تاثیر دعای خیر شما دوستان رو هر لحظه در زندگیم حس می کنم. و این آرامش زندگیم رو مدیون شما دوستان هستم. بنده هم برای شما آرزوی آرامش و سربلندی دارم.
      کتاب ها در خیابان انقلاب هم هست ولی الان موجودیش اونجا تمام شده. فردا دوباره میفرستیم انقلاب و احتمالا دوشنبه میرسه اونجا. بعدش به شماره ۰۹۱۹۴۰۵۳۸۵۳ پیامک بدید و بگین که آدرس خیابان انقلاب رو می خوایین. و بعدش حضورا مراجعه کنید و کتاب ها رو بگیرید. ولی بخاطر شلوغی و هزینه زیاد کرایه ها در تهران، پیشنهاد ما اینه که اینترنتی سفارش بدید راحتر هستین.

      ۱۱

شروع گفتگو در واتساپ
1
آیا نیاز به کمک دارید؟ چت واتساپ
خانم داوودی آنلاین است.
سلام. داوودی هستم، مدیر فروش
هر سوالی که در مورد نحوه خرید کتاب ها و دوره های آموزشی دارید، بنده درخدمتم.
شماره واتساپ: 09194053853