0
0

کتاب نصب، عیب یابی و تعمیر آیفون های صوتی و تصویری چاپ شد

7276 بازدید

روش ثبت سفارش این کتاب بسیار ساده است.کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید و دکمه افزودن به سبد خرید را بزنید و مراحل خرید را طی کنید.

سفارش کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری

 

کتاب نصب، عیب یابی و تعمیر آیفون های صوتی و تصویری چاپ شد.

ببخشید که یک سالی دیر شد، ولی همان چیزی شد که دلم می‌خواست بشود.

  • دلم می خواست خواننده از خواندن هر خط آن شگفت زده شود، و وقتی این کتاب دست جوان جسوری افتاد. بتواند از صفحه به صفحه این کتاب پول در بیاورد.
  • دلم می خواست خواننده اصلاً احساس نکند که دارد یک کتاب تئوری را می خواند و بنده حقیر را به عنوان استادش قبول کند و احساس کند که مثل یک شاگرد کنارم ایستاده و به دستانم خیره شده و دارد یک اجرای واقعی را مشاهده می کند.
  • دلم می خواست کتابی باشد که سال ها پس از مرگم هر کسی که آن را خواند، بگوید خدای نویسنده‌اش را بیامورزد.
    بنابراین ده‌ها بار آن را نوشتمو پاره کردم و دوباره نوشتمو نوشتم تا بالاخره همان چیزی شد که دلم می خواست بشود.
    و بالاخره بعد از یکسال و نیم تلاش این کتاب آماده شده و هم اکنون می توانید از صفحه کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری آن را سفارش دهید و در هر کجای ایران آن را تحویل بگیرید.

کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری

جهت سفارش این کتاب روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری

سوالاتی که شاید برای علاقه‌مندان کتاب نصب، عیب یابی و تعمیر آیفون های صوتی و تصویری پیش بیاید

  • این کتاب برای چه افرادی مناسب است؟
    پاسخ: مطالب و آموزش های این کتاب برای کلیه افرادی که در زمینه برق ساختمان فعالیت می کنند لازم و ضروریست، از مهندسان ناظر اجرایی برق گرفته تا مهندسان طراح و برقکارهایی که قصد اجرای برقکشی یک ساختمان را دارند. و کلیه مربیان فنی و حرفه ای و کارآموزانی که می خواهند مدرک برق ساختمان درجه ۲ و درجه ۱ بگیرند. و افرادی که می خواهند در زمینه نصب، عیب یابی، تعمیر، روش های لوله گذاری و سیم‌‌کشی برای دربازکن های صوتی و تصویری فعالیت داشته باشند.
  • سطح سواد خوانندگان این کتاب حداقل باید چقدر باشد؟
    پاسخ: هر خواننده ای که حداقل تا کلاس پنجم ابتدای مدرسه رفته باشد و سواد خواندن و نوشتن داشته باشد، می تواند آموزش های این کتاب را درک کند.
  • سرفصل های آموزشی این کتاب شامل چه بخش هایی است؟
    پاسخ: با مراجعه به صفحه خرید و معرفی این کتاب از طریق لینک زیر، می توانید فهرست مطالب و چند صفحه ابتدایی از کتاب را رایگان دانلود کنید تا از سرفصل های آموزشی آن مطلع شوید.
    کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری
  • بنده ۱۰ سال است که در زمینه نصب و تعمیر آیفون ها فعالیت می کنم، آیا این کتاب در سطحی هست که بتواند چیزهایی هم برای یادگیری من داشته باشد؟
    پاسخ: قطعاً همین طور است و این کتاب از مباحث پایه شروع کرده و تا مباحث حرفه ای پیش می رود. با تعریفی که از خود کردید اگر با خواندن این کتاب ۲۰ مطلب جدید را یاد نگرفتید، کتاب را به آدرسی که روی پاکت درج شده برگشت بزنید و مبلغ آن را پس بگیرید.
  • در این کتاب تا چه مقدار وارد مباحث الکترونیک و تعمیر قطعات سخت افزاری می شود؟
    پاسخ: در فصل تعمیرات، ما تا آنجایی وارد بحث الکترونیک و لحیم کاری می شویم که مطمئن باشیم آن قطعه الکترونیکی بصورت خام در بازار یافت می شود و تعمیرکار می تواند آن قطعه معیوب را خریده و تعویض کند. و در کل تا آنجایی که نیازمند یک تعمیرکار آیفون است و به اصطلاح کارش را راه می اندازد، زیرا اعتقاد ما این است که وقتی می‌توان یک برد الکترونیکی کامل را به قیمت ۲۰ هزار تومان از بازار تهیه کرد چه لزومی دارد که هویه به دست بگیریم و ساعت ها زمان بگذاریم و یک آی سی بسیار ظریف را از روی این برد الکترونیکی تعویض کنیم، که البته این لحیم کاری از عهده هر کسی بر نمی آید. ولی بیشتر اطلاعاتی که شما بتوانید با آن ایراد سیستم را مشخص کنید و برد معیوب را شناسایی و تعویض کنید در کتاب آورده شده است. در ضمن اگر در شهرستانی زندگی می کنید که امکان دسترسی به بردهای الکترونیکی آیفون ها را ندارید، نگران نباشید، تا چند روز آینده می توانید همه این بردها را از سایت آموزش برق سفارش دهید.
  • در صورتی که بعد از خواندن کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری سوالی برای من پیش آمد، چه کار می توانم بکنم؟
    پاسخ: این کتاب هم مانند سایر کتاب های سایت آموزش برق دارای یک صفحه اختصاصی برای پاسخگویی به سوالات خوانندگان است، سوالاتی که در این صفحه مطرح می شوند، بدون نوبت پاسخ داده خواهند شد. برای ورود به صفحه پرسش و پاسخ روی لینک زیر کلیک کنید. سوالات خوانندگان کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://amoozesh-bargh.ir/?p=3830
اشتراک گذاری:
مهندس مرادی
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

89 نظر در مورد کتاب نصب، عیب یابی و تعمیر آیفون های صوتی و تصویری چاپ شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مهندس سلام
    برای یک ساختمان ۷ واحده که مانیتور ها و پنل الکتروپیک هستش و مشتری شاکی از اینکه زنگ واحدها تداخل دارد و دلیل دیگر اینکه خواستار پنل کارتی بودن بدلیل اینکه الکتروپیک پنل کارتی ۸ واحده ندارد بنده پنل کارتی ۸ واحده سوزوکی رو با سوئیچر مرکزی نصب کردم با همان مانیتورهای پیک و زمانی که زنگ چند واحد مثل ۱ با ۳ یا ۲با ۴ یا ۴ با ۶ و … با هم می‌خورد و تا زمانی که مانیتور واحد ها روشن هستش رله درب بازکن یکسره می شود
    سیم کشی ها هم تست شد و مشکلی ندارد
    لطفا راهنمایی کنید.

    ۴

    1. سلام، زمانی که زنگ یکی از واحدها رو میزنید، تا زمانی که مانیتور اون واحد روشن هست اگر شما زنگ مانیتور دیگری رو بزنید، اون مانیتور قبلی هم زنگ میخوره. میشد بجای سوئیچر مرکزی معمولی از سوئیچر ضد تداخل استفاده کنید.
      مورد دوم هم به احتمال زیاد به این خاطر هست که شستی دربازکن یکی از مانیتورها به سمت داخل گیر کرده و دائم در حالت فشرده هست، یکی یکی مانیتورها رو خاموش کنید، زمانی که به مانیتور معیوب برسید مشکل حل میشه و اینطوری متوجه میشید که مشکل از کدوم مانیتور بوده.

      ۷

  2. سلام و ارادت جناب مهندس مرادی
    آیفون تصویری ۸ واحده سیماران با سوئیچر بیرونی نصب کردم یکی از واحدها مانیتور نداشت حالا مانیتور تابا خریده لطفا بفرمایید چطور مانیتور تابا رو به سیستم سیمارانوصل کنم تصویر و صدا ودرب باز کن اکی هست ولی زنگ نمی خوره سیم ۵ رو به سیم چهار وصل می کنم خودبخود زنگ میخوره و وصلش نمیکنم اصلا زنگ خوری نداره مهندس جان ممنون میشم زود راهنماییم کنید فوریه

    ۹

  3. سلام مهندس ممنون میشم کمکم کنید آیفون تصویری پیک دربازکن عمل نمیکنه صدا از گوشی به پنل نداره از پنل به گوشی داره صدای فید بک زنگ نداره برد پنل رو نو انداختم باز همونجور هست تصویر دارم . خروجی تغذیه گوشی ۱۴ولت میده به برد صدا سیم دو و سه هم ۱۴ ولت دی سی داره ولی با اینکه برد پنل رو نو انداختم کار نمیکنه صدای تق تق رله پنل نو رو نمیشنوی. البته شصتی دربازکن گوشی ایراد داشت تعویض کردم حتی پایه هاشو اتصال کوتاه کردم ولی هیچ واکنشی تو پنل مشاهده نمیشه امروز بعد از چند سال کار کردن کلافه شدم ممنون میشم کمکم کنید

    ۷

    1. سلام، چون سیستم قدیمی هست، و احتمال قطعی در سیمکشی هست، پس پنل و گوشی رو باز کنید و روی یک میزکار با استفاده از سیم های کوتاه به همدیگه وصل کنید. اینجوری مشکل بهتر خودش رو نشون میده.

      ۵

  4. سلام و درود بر مهندس بزرگوار خداقوت.
    مهندس جان گوشی تصویری پیک سلکتوریش خراب بود تعویضش کردم ولی چیزی که متوچه شدم اینه که پیچ شماره سه و چهار گوشی اتصال کوتاه هست
    سوال
    آیا این اتصال کوتاه باید باشه یا ممکنه در اثر تعویض سلکتوری این مساله پیش اومده باشه البته زنگ و صدا و تصویر رو دارم فقط در باز کن عمل نمیکنه یعنی شصتی گوشی رو که فشار میدم صدای تق تق رله نمیاد
    ممنون میشم کمکم کنید

    ۶

  5. ببخشید مهندس جان چاپ جدید کتاب آیا با کتابی که اوایل چاپ شد متفاوته؟ مباحث آن تغییر کرده؟ میخواستم ببینم نیازهست چاپ جدید شو بخرم

    ۷

    1. سلام آقا میعاد، خیر کتاب آیفون هیچ تغییری نکرده، ولی کتاب آموزش جامع برق ساختمان بسیار تغییر کرده و لازمه که مجدد اون رو مطالعه کنید.

      ۶

  6. درود مهندس جان در مورد باز نکردن آیفون تصویری پیک موارد:
    ۱ خرابی شستی گوشی
    ۲ قطعی سیم ۴
    ۳خرابی رله دربازکن
    ۴خرابی خود قفل بازکن
    بررسی شد همه موارد مشکلی نداشتند تنها چیزی که من با مطالعه مجدد کتاب زیبای شما متوجه شدم این بود که ممکنه برق ۱۲ دی سی رو پایه مثبت رله قطع شده باشه که ظاهرا همین جور بود. حالا آیا من میتونم کلا رله رو از مدار در نظر نگیرم و سیم و سه و چهار رو به L2 و ۰ ببندم تا هنگام فشار دادن شستی در باز کن عمل کنه البته به شرطی که افت ولتاژ مانع کار نشه؟

    ۱۰

    1. سلام آقا میعاد عزیز. بله میشه، ولی شما با این کار دارید رله رو از مدار حذف می کنید و مثل دربازکن های قدیمی تابا عمل می کنید.

      ۸

  7. من تازه امروز این کتاب به دستم رسید تا آوردن تا شب به صحفه ۵۰ بخدا برا خودم هم سوال بود چون خیلی جذاب بود یک صحفه رو میخوندم کنجکاو بودم صحفه بعدی چی نوشته شده انقدر خوب نوشته شده انگار خودت داری کار عملی انجام میدی من با خوندن این کتاب نه ۲۰ تا بله ۱۰۰۰ چیز فهمیدم درزم من هنرجو برق هستم و با خوندن این کتاب خیلی هال کردم ممنون ، درزم یک کتاب به عنوان دوربین مداربسته ۲ هم خریدم اصلا جذاب نبود ممنون فعلا

    ۲۱

    1. سلام عارف جان، ممنونم بابت انرژی مثبتی که فرستادی، این صحبت های شما انگیزه ای میشه برای ما تا ادامه مسیر رو با سرعت بیشتری طی کنیم.
      بابت کتاب دوربین ۲ هم چون این کتاب چاپ اول هست و در ویرایش های بعدی حتماً بهتر خواهد شد.

      ۲۲

    1. سلام جناب رجایی. نه متاسفانه. مراجعه حضوری فقط در کرج هستش. به آدرس: کرج گلشهر، خ پونه شرقی، پلاک ۲۴ طبقه ۷ واحد ۱۸

      ۲۴

  8. با سلام.خواستم راجع به شخصی که گفته این کتاب به ضرر اساتید برق هست نظری بدم،این کتاب رو اگر کسی هیچ سرشته از برق وایفون نداشته باشه اصلا متوجه هم نمیشه، کسانی این کتاب روخریدن مثل خودم که علاقمند بودن واین کتاب منبع خوبی برایشون میشه ،من شغلم برق نیست درکنا شغلم به این کار علاقمند بودم با همون کتابچه که داخل ایفون هست چند مدل ایفون نصب کردم،اگر اینجور باشه پس هیچ کس نباید راجع به هیچ دانشی کتاب بنویسه یا فلان استاد جزوه عالی راجع به ریاضی مینویسه رایگان ،بگیم چرا نوشتی کسی کلاس خصوصی نمیاد،باز هم تکرار میکنم این کتاب منبع کاملی هست برای کسانی که برق رو میفهمن.این کتاب هم نباشه طرف میره پیش کسی یک هفته ای یاد میگیره.من چند سال پیش برقکار برای ساختمان خودمون اوردیم چند روز کنارش بودم وچند سوال وجواب کردم برق ساختمان روییاد گرفتم .با کسانی که میان خمس علم شون رو با نوشتن کتاب یا هر روشی دگر پرداخت میکنن باید تشکر کرد.

    ۲۸

  9. سلام کتاب را مطالعه کردم.بیان این قدر جزییات و کامل توضیح دادن به نظرتون ظلم به همکاران واساتید نیست؟
    از فردا هرشخصی با دردست داشتن اینجور کتاب ها میاد توبازار کار ومدعیه تعمیرات میشه

    ۲۳

    1. سلام آقا مهدی. دقیقاً این چیزی که شما می گین، رویایی منه. یعنی می خوام هر جوانی که بیکار بود، بتونه این کتاب رو دستش بگیره و با حداقل امکانات شروع به کار و کسب درآمد کنه.
      اون همکار و اساتیدی هم که می فرمایید بهشون ظلم میشه، هی باید خودشون رو بکشن بالاتر تا جوان هایی که تازه میان جای اونها رو بگیرن، و گرنه اون اساتید و همکاران از بازار حذف میشن.

      ۲۵

      1. چیزی ک میگید رویای شماست فقط باعث میشه بازاره این کار اشباع بشه و افراد تازه وارد به این کار باقیمت های خیلی پایین و غیرمنطقی سطح فنی کارا پایین بیارن.مطمعن باشید تو بلندمدت به همه ی همکارا حتی خوده شماهم آسیب میرسونه.
        .دقیقا همون اتفاقی که برای برق ساختمان رخ داده.از هر ۱۰نفر ۴نفر برقی هستن.طرف با۱۸ سال سن برای اینکه بهش کار بدن هرشعله ۶هزار تومان قیمت داده بود.یعنی یه فاجعه ی قیمتی.
        جالبه وسط پروژه نتونسته بود به پایان برسونه کارا چون از نظر فنی تخصص نداشته.باهاش تماس گرفتم گفت من ۳ماه شاگردی کردم وچند تا کتاب خوندم اومدم کار انجام بدم نشد:)) منم به صاحب خونه گفتم همون شخصی که نابود کرده باید خودش بیاد درستش کنه و انجام ندادم براشون.
        البته اگه کسی مهارت الکترونیکی نداشته باشه و تجربه ی عملی نداشته باشه بعید میدونم بتونه کاری از پیش ببره، تو تعمیرات آیفون چون واقعا تجربه ی عملی چیزی نیست ک بشه با مطالب تئوری بهش رسید. یکی دوبار اول که به آیفون مشتری خسارت زدن میفهمن که یکم باید بیشترتجربه کسب کنن.
        به خدا مورد داشتم طرف برد smdآیفون را با هویه ی معمولی میخواست لحیم کاری کنه زده بود لاین و پد و فیبر و همه را بانوک هویه داغون کرده بود.گفتم آقاsmd راچرا با هیترانجام ندادی گفت هیتر چیه دیگه:))

        ۳۰

          1. اقای مرادی خداییش یکم هم حق با اقا مهدی هستش.
            شما ک دارید آموزش میدید حداقل نرخ وعرف دستمزد این کارهاراهم بگید تا این عزیزان تازه واردباقیمت های خوشگلشون بقیه را بیچاره نکنن. همکارمون رفته نصب آیفون تصویری ۸واحد را ۲۵۰هزارتومان قیمت داده.حداقل ۴۵۰ تا۶۰۰هزار تومان دستمزدشه ولی نرخ را شدید پایین داده.واقعابی انصافیه اینجور کارکردن.
            توی هر صنف وشغلی بزرگ ترین دوست وبزرگترین دشمن آدم همکار آدمه. اگه کیفیت کارش پایین باشه یا اینکه قیمتش ییش ازحدپایین یا بالا باشه یا اینکه توضیحات بیش از حد دراختیارعموم مردم بزاره فاتحه ی اون صنف خونده میشه.
            قبلا تویه گروه تلگرامی عضوبودم مخصوص تعمیرکاران خودرو سواری بود.یکی دوروز ک گذشت گفتن فقط کسانی که همکار هستن وجوازکسب دارن ازجوازکسبشون عکس بفرسن تاتوی گروه اصلی اضافه بشن.دلیلشا گفتن اگه عموم مردم عادی وارده این گروه هابشن به مرور زمان برای همکاران دردسرساز میشه وجلوی کسب وکاره همکاراشون گرفته میشه .خداییش خیلی جدی پشته هم بودن واصلا اطلاعات اضافه نمیدادن به افراد ناشناس.
            کلا آموزش خوب هست ولی نه به صورت عمومی و بی حساب کتاب.
            اگه فردا یه اقایی اومد شد همکارو یه آیفون تعمیر کرد وگفت ۲۰هزارتومان بقیه همکاران دیگه به مشکل میخورن.
            یا اینکه یه مشتری خودش شخصابخوادرفع عیب کنه دیگه این چرخه ی اقتصادی خراب میشه.
            البته به نظره من این کتاب اون قدرقابل توجه نیست که بتونه ادم های عادی راتبدیل به استادکاره ۱۰۰درصد حرفه ای کنه و فقط حدودا۴۰درصد اطلاعات وموارد را برسی کرده ونباید زیادنگرانش بود.
            پس نتیجه میگیریم
            اقا مهدی همکاره عزیز متوجه نگرانی شما هستم وحق دارید ولی نگران نباشید
            واقای مرادی شما کلا یکم بیشتر متوجه همکارانتون باشید واطلاعاتی که لازم نیست را به عموم مردم ندید وتشکربابت کتاب خوبتون.

            ۲۳

          2. سلام آقا سجاد. مرسی که این همه وقت گذاشتین.
            ولی ما هم در کتاب آموزش برق ساختمان و هم در کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری (صفحه ۲۴۴) مبلغ دستمزدها رو دقیقاً قید کردیم و عاجزانه و برادرانه از خوانندگان و کارآموزانمون درخواست کردیم که هیچ وقت پایین تر از این قیمت ها کار نکنن. و بنده فکر می کنم کسانی که با قیمت های پایین کار می کنن و کار بقیه رو خراب می کنن، نه اهل مطالعه هستند، نه اهل یادگیری که بخوان کتاب بخونن.

            ۲۷

      2. سلام.ببخشید این حرفا میزنم ولی به نظره بنده شما برای فروش کتاب خودت و کسب درآمده خودت باعث تخریب کار بقیه همکاران میشی .یکسری فنون و تجربیاتی که هر شخص معمولی وعادی نباید داشته باشه را بدون درنظرگرفتن مشکلات بعدیش فاش میکنی.چندسال قبل ساخت تابلوهای LEDتازه شروع شده بود چند نفرباگذاشتن چندتادوره آموزش ساخت تابلو تواینترنت وفروش وDVD وکتاب نحوه ی ساخت تابلو رو اونقدر اشباع کردن که هر شخصی خودش یه تابلو میزد برامغازش.تا اعتراض میکردی میگفتن زکات علم نشر دادنشه!! البته اون اشخاصم بافروش جزوه و کتاب هاشون خوب درآمدی به دست آوردن. ولی درنهایت باعث بی ارزش شدن اون کار توجامعه شدن.

        ۲۰

        1. سلام آقا مجتبی عزیز. در سایت ما آزادی بیان موج میزنه. هر چی دلتون میخواد بگین. تا زمانی که توهین به کسی یا شخصی در کار نباشه، ما کامنت ها رو تایید می کنیم.
          فقط وقتی دارین از سایت آموزش برق ایراد میگیرین و میگین که ما فقط به فکر کسب درآمد هستیم، سایت استادکارو شاگرد رو هم در کنارش مدنظر داشته باشید، سایتی که هیچ درآمدی نداره و نخواهد داشت و فقط برای کمک به شما دوستان عزیز هزینه و وقت زیادی داریم براش صرف می کنیم.

          ۲۸

          1. دوست عزیز. بنده حتی زمانی که سرکار هستم از تبلتم به سوالات کاربران پاسخ میدم تا اگر کسی در جایی به مشکل خورده، سریعتر مشکلش حل بشه. و سوالات مهم و کاری در اولویت هستند. درد و دل ها و سوالات متفرقه رو میزارم جمعه، لطفاً تا جمعه صبر کنید و به ما هم فرصت بدید. مطمئن باشید به کامنت شما پاسخ داده میشه.

            ۲۱

          2. سلام..
            به نظر من کار مهندس مرادی یک کار عالی خداپسندانه هست.ضمنا هرکس به اندازه توانایی واستعدادش ازین کتاب‌ها بهره میبره….برای خانه همسایه ات چراغ،آرزو کن بی شک حوالی خانه تو هم روشن خواهدشد.

            ۴

    2. سلام خدمت دوستان گل بویژه مهندس مرادی عزیز جزو اولین کسانی بودم که در آن زمان که کتاب چاپ شد خریداری کردم فوق العاده جذاب و کاربردی آموزش دادن سپاس از خدا بخاطر انسان‌هایی شریف چون این مجموعه خوب 🌷

      ۸

  10. سلام.روزتون بخیر.ممنون از زحماتتون بابت آماده سازی کتاب.میخواستم ببینم این کتاب نسخه پی دف هم داره کهمبلغش کمتر در بیاد؟خودتون که از وضعیت راکد بازار و گرونی دلار و به تبع اون گرون شدن سیستم آیفون که باعث میشه مشتریها از نصب خودداری کنن تا کی وضعیت بارار ثبات پیدا کنه اطلاع دارید.در ضمن آیا تو کتاب به غیر از نقشه قسمت مونیتور راهنمایی و عیب یابی لامپ تصیر و برد اون وجود داره؟ممنون میشم پاسخ بفرمائید.

    ۲۹

    1. سلام. ممنونم ازتون.
      ۱- نه متاسفانه این کتاب نسخه پی دی اف نداره.
      ۲- بله متاسفانه اوضاع بازار روی آیفون ها هم تاثیر گذاشته و خیلی از شرکتها جلوی فروششون رو بستن. بنظرم تا زمانی که قیمت دلار به یک حد ثابت برسه این مشکلات هست.
      ۳- بله راهنمایی و عیب یابی لامپ تصویر و بردهای آیفون هم هست.

      ۲۶

  11. سلام و وقت بخیر خدمت مهندس عزیز. مهندس جان یه سوالی در رابطه با عیب یابی مدار زنگ ایفون تصویری داشتم در کتاب شما در قسمت عیب یابی مدارات زنگ مربوط به گوشی های تصویری ۴ سیمه هستش ولی بنابر فرموده شما محصولات تابا که محصولاتشون رو ۵ سیمه کردن و اگر نصابی از همون حالت ۵ سیمه استفاده کرده باشه و سیم سیم شماره ۵ رو به سیم شماره ۴ وصل نکرده باشه و بخوام مدار زنگ رو تست کنم باید ترمینال منفی رو با ترمینال ۵سیم سفید رنگ که مربوط به زنگ میباشد اتصال کوتاه کنم یا خیر . ممنون میشم بفرمایید

    با تشکر از شما

    ۴

  12. با سلام

    لینک های دانلود که داخل کتاب قرار دادین نه با موبایل باز میشه نه با لپ تاپ دانلود میشه و پیغام

    متاسفانه آنچه به دنبالش هستید وجود ندارد. نمایش میده.

    ۱۶

    1. سلام آقا سعید. همه دارن از همون لینک ها فیلم ها رو دانلود میکنن. چطور می گین نمیشه.
      شاید دارین با حروف بزرگ تایپ می کنید.

      ۲۸

  13. سلام مهندس عزیز
    من کتاب آیفون ها رو روز پنج شنبه صبح (۹۷/۵/۱۸)سفارش دادم ولی هنوز کد رهگیری برام ارسال نشده
    با تشکر

    ۷

  14. سلام مهندس خسته نباشی
    کتابی که سفارش دادم رسید به دستم واقعا عالیه دستت درد نکنه منتظر کتاب های بعدی شما هستیم چون واقعا آموزش های قابل هضم و کاربردی و عملی دارند با این دو کتاب شما انگیزه ام در رشته برق بیشتر شده مجددا دستت درد نکنه واقعا کتاب های خیلی جالبن.

    ۱۹

  15. سلام مهندس جان خسته نباشی مهندس جان یه سوالی ازتون داشتم ببخشید که مزاحمتون شدم . مهندس در رابطه با شناخت رنگ سیم ها و عملکرد هر یک از سیم ها در ایفون تصویری . اگر موقع تعمیرات کاتالوگ یا برچسب پشت محصول و حتی جدولی هم که شما ارایه دادید در کتاب که معرفی رنگ سیم و عملکردشون هست موجود نبود راهی وجود داره که بشه بدون توسل به هیچ چیزی اعم از جدول و برچسب پشت محصول و غیره عملکر اون اون سیم رو از پشت مانیتور مشخص کرد که مثلا این سیم صدا هست و غیره . ممنونت میشم بنده رو یه راهنمایی بفرمایید. با تشکر

    ۲۵

    1. سلام. بله میشه. خیلی هم راحته.
      کافیه دکمه روی مانتیور رو بزنید تا صفحه نمایش مانیتور روشن بشه. بعدش با مولتی متر ۲تا ۲تا بصورت تصادفی تست کنید و سیم های مثبت و منفی رو پیدا کنید. اگر مولتی متر نداشتید می تونید از یک SMD بلوکی که در کتاب در موردش صحبت کردیم استفاده کنید. هر دو تا سیمی که بتونه SMD بلوکی رو روشن کنه میشه مثبت و منفی شما.
      بعدش پیدا کردن سیم تصویره، کافیه یکی از سیم های باقی مانده رو قطع کنید، اگر تصویر قطع شد پس اون سیم میشه سیم تصویر
      خب تا الان ۳ تا سیم پیدا شده، می مونه سیم آخر که اون هم سیم رفت و برگشت صداست.

      ۲۳

  16. سلام.تشکر میکنم بابت چاپ این کتاب که نویسنده معلومه خیلی وقت گذاشته با دقت و ظرافت خاص
    این کتاب کامل رو تالیف کرده،خواستم راجع به مطلبی که قولش رو در همین کتاب دادید درج قطعات
    ایفون صوتی وتصویری، زمان خاصی داره درج کنید.ممنون

    ۲۶

    1. سلام. سپاسگذارم از شما دوست عزیز.
      واقعیتش قصد چنین کاری رو داشتیم ولی انقدر قطعات رفته بالا، موندیم چند بخریم، چند بفروشیم… . تازه تمام کسانی هم که قبلاً ازشون خرید می کردیم فعلاً می گن فروش رو متوقف کردن. تا یکم اوضاع بازار آروم میشه نمیشه کاریش کرد.

      ۲۱

شروع گفتگو در واتساپ
1
آیا نیاز به کمک دارید؟ چت واتساپ
خانم داوودی آنلاین است.
سلام. داوودی هستم، مدیر فروش
هر سوالی که در مورد نحوه خرید کتاب ها و دوره های آموزشی دارید، بنده درخدمتم.
شماره واتساپ: 09194053853