تمام سفارشاتی که از امروز در سایت آموزش برق ثبت میکنید، روز 6 فروردین تحویل اداره پست خواهد شد. فروشگاه سایت
تمام سفارشاتی که از امروز در سایت آموزش برق ثبت میکنید، روز 6 فروردین تحویل اداره پست خواهد شد. فروشگاه سایت
0
0

سایت استادکار شاگرد راه اندازی شد

3455 بازدید

با عرض سلام خدمت کاربران و همراهان همیشگی سایت آموزش برق ساختمان و سیستم های حفاظتی. بالاخره قولی که داده بودیم عملی شد و سایت استادکار شاگرد امروز راه افتاد.

از آنجایی که این سایت تازه امروز افتتاح شده، شاید آگهی های زیادی را در سایت مشاهده نکنید. ولی مطمئنیم با همراهی شما کاربران وفادار، این سایت روزی آنقدر پیشرفت خواهد کرد که هر استادکار یا شاگردی برای یافتن یک همکار، به این سایت مراجعه می کند.

 

استادکار شاگرد

سایت استادکار شاگرد چه کاری انجام می دهد؟

در یک جمله خلاصه، کاری که این سایت می کند این است که پیوند بین استادکارها و شاگردها را برقرار می کند. یعنی علاقه مندانی که می خواهند در یک زمینه مثلاً برق ساختمان یا دوربین های مداربسته کارآموزی کنند و کار را نزد یک استادکار یاد بگیرند و درآمدی هم داشته باشند، در این سایت ثبت نام می کنند و اطلاعات تماس خود را وارد می کنند، آنگاه استادکارهای عزیزی که نیاز به شاگرد دارند به این سایت مراجعه می کنند و در میان شاگردها جستجو می کنند و با توجه به شهر، سن، سوابق کاری و… یک شاگرد را انتخاب می کنند و با او تماس می گیرند.

همچنین استادکارها هم می توانند آگهی خود را ثبت کنند و در آگهی خود ذکر کنند که دنبال یک شاگرد با فلان مشخصات می گردند. آنگاه شاگردها و کارآموزان علاقه مند می توانند در بخش استادکارها جستجو کنند و یک استادکار را بسته به شهری که در آن زندگی می کنند پیدا کنند و با او تماس بگیرند.

بخش سوم سایت، قسمت آگهی های استخدام نیروی فنی ست. و اشخاص حقیقی، شرکت ها، و سازمانهایی که نیاز به استادکار و نیروی فنی دارند، آگهی خود را در این قسمت ثبت می کنند، آنگاه استادکارها هر روز می توانند به این قسمت مراجعه کرده و پروژه مورد نظر خود را در بین آنها پیدا کنند.

ما در ابتدا این سایت را فقط برای کاربران سایت آموزش برق ساختمان و سیستم های حفاظتی طراحی کرده بودیم ولی بعد از آن تصمیم گرفتیم که اجازه ثبت آگهی برای تمام مشاغلی را که رابطه استادُ و شاگردی بین آنها برقرار است، بدهیم. تا افراد بتوانند در تمام زمینه ها، مثل

  • برقکار ساختمان
  • برقکار صنعتی
  • MDF کار
  • لوله کش آب
  • لوله کش گاز
  • تعمیرکار آیفون
  • تعمیرکار خودرو
  • گچ کار ساختمان
  • سنگ کار ساختمان
  • کاشی کار
  • تعمیرکار برق خودرو
  • نصاب دوربین مداربسته
  • و تمام رشته هایی که رابطه استادُ و شاگردی دارند.

 

ایده راه اندازی این سایت زمانی به ذهن ما رسید که هر روز تماس های زیادی از طرف کاربران سایت آموزش برق ساختمان و سیستم های حفاظتی دریافت می کردیم، مبنی بر اینکه “خب ما با مطالعه کتاب آموزش برق ساختمان یا کتاب آموزش دوربین های مداربسته، سیمکشی ساختمان و دوربین های مداربسته را به صورت تئوری یاد گرفته ایم، آیا امکان دارد که اکنون در تیم شما کار کنیم و کار را بصورت عملی هم یاد بگیریم؟” . و در مقابل استادکارهایی در بخش دیدگاه ها، آگهی نیاز به شاگرد را ثبت می کردند و از ما می خواستند که اجازه انتشار آن را در سایت برق ساختمان بدهیم، تا بتوانند در شهری که زندگی می کنند، شاگرد پیدا کنند. گفتیم بهتر است که سایتی مجزا برای این کار ایجاد کنیم تا بتوانیم پیوند بین این استادکارها و کارآموزان را برقرار کنیم.

ثبت آگهی در سایت استادکارُ شاگرد رایگان است، پس شما نیز هم اکنون با کلیک روی لینک زیر آگهی خود را ثبت کنید.

ثبت آگهی در سایت استادکار شاگرد

 

یک درخواست از استادکارهای عزیز:

بیش از دو سال است از فعالیت سایت ما می گذرد و ما سعی کرده ایم تا به امروز هر آنچه را می دانستیم به شما عزیزان آموزش دهیم و در این رابطه هیچ خساستی به خرج نداده ایم. امروز نوبت شماست که جبران کنید. از شما می خواهیم از افرادی که به عنوان شاگرد در سایت “استادکار شاگرد” ثبت کرده اند استفاده کنید. و برای آموزش آنها را نزد خود ببرید. خیلی از این دوستان برای پول کار نمی کنند، بلکه هدف آنها تنها یادگیریست. و این را در توضیحات آگهی خود ذکر کرده اند که حاضرند به رایگان برای شما کار کنند. پس از کمک این دوستان استفاده کنید و بدانید که ایجاد شغل برای یک جوان ایرانی کمک بسیار بزرگیست و این لطف شما از نگاه خدا دور نخواهد ماند.

با تشکر : مهندس مرادی، مدیر سایت آموزش برق ساختمان و سیستم های حفاظتی

 

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://amoozesh-bargh.ir/?p=2223
اشتراک گذاری:
مهندس مرادی
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

37 نظر در مورد سایت استادکار شاگرد راه اندازی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام خسته نباشید.میخواستم بپرسم چراسایت استادکاروشاگردبروزرسانی نمیشه؟هرچی آگهی میبینم مربوط به سال۹۹اماالان۱۴۰۱مطمئنا”خیلی چیزهاتغییرکرده.خواهشا”پیگیرباشید.ممنون.

    ۶

  2. سلام و عرض خسته نباشید خدمت اساتید محترم و سپاس گذارم بابت سایت خوبتون بنده بیکار هستم و علاقه به برقکاری ساختمان دارم و ساکن بندر عباس هستم و میخواهم شاگرد یه استادکار باشم.

    ۳

    1. سلام خدمت شما مهندس مرادی عزیز
      چرا نمیتوان در سایت استاد و شاگرد ثبت نام کرد بنده ساکن تهران و به دنبال یک استاد کار برای تعمیرات آیفون و سیم کشی ساختمان هستم و دوربین مدار بسته هستم .

      ۵

      1. سلام اسماعیل جان، متاسفانه سایت استادکارو شاگرد مدتی هست که به مشکل خورده، سعی می کنیم در یکی دو هفته آینده مشکل رو حل کنیم.

        ۶

  3. سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگواران بنده بیکارم و قصد بنده این است که شاگرد استاد برقکار ساختمان بشم و تو همدان زندگی میکنم و کار و فعالیت خواهم کرد

    ۱۲

    1. سلام. مرسی. اطلاعات تماس، سن، نام و نام خانوادگی تون و یکسری توضیحات از خودتون رو ارسال کنید تا آگهی شما رو در سایت استادکار شاگرد قرار بدیم. انشاا… استادکاری در همدان پیدا میشه که شاگرد برقکار بخواد.
      استادکارهای همدانی اگر دنبال شاگرد میگردین، من شما رو به حسین آقا لینک بدم؟

      ۱۶

  4. سلام.چندروز پیش تو کانال تلگرام شماره یکی از همکاراتون که دنبال نیروی کار بود گذاشتید من باهاشون تماس گرفتم و قرار گذاشتم متاسفانه گوشیمو گم کردم و شمارشونو ندارم.میتونید راهنمایی کنید

    ۴

  5. سلام
    ببخشید اگه شخصی برق کشی ساختمان یاد بگیره و در سایت استاد کار شاگرد ثبت نام کنه کسی تاحالا شده درخارج کشور کار کنه و امثال ماهارو با خودش به عنوان شاگرد ببره؟ هزینه کتاب چقده و سی دی آموزشی یا نرم افزار آموزشی در رابطه با برق ساختمان هست و چقده؟

    ۶

    1. سلام فرشاد جان. تا به حال دوستانی بابت تشکر، زنگ زدن و گفتن که تونستن از طریق سایت استادکار و شاگرد کار پیدا کنن. ولی در مورد قضیه خارج از کشور موردی پیش نیومده یا لااقل کسی تماس نگرفته که اطلاع بده.
      قیمت کتاب ۲۹ هزار تومن و هزینه ارسال ۳۹۰۰ تومنه. سی دی آموزشی در مورد برق ساختمان نداریم.

      ۶

  6. با سلام علاقه مند به باطریسازی و برق خودرو هستم شهرستانی هستم خیلی دوسدارم این شغل رو یاد بگیرم تو شهرستان مشغول بکار شم اگر یه استاد کار تو منطقه ۵ تهران طرفای صادقیه هست و یه شاگرد مورد اعتماد میخواد میتوننم کمکش کنم …هم یادم بده هم کمکش کنم
    ۰۹۰۱۴۱۹۰۷۲۷

    ۸

  7. با سلام . در مورد ورودی برق سه فاز به ساختمان ۱. سه فاز از بیرون به داخل ساختمان وارد میشه ما فقط از یک فاز برای واحد ها استفاده میکنیم و بقیه ای فاز ها به داخل اتاقک اسانسور برده میشود؟ توضیح اجمالی اگر داشته باشید سپاس گذارم .اگر کتابی هم هست برای مطالعه لطفا نام ببرید ممنون میشم .با تشکر

    ۴

    1. سلام. بله همین طوره که میفرمایید. از اونجایی که برق منزل شما تک فازه، پس تنها به یکی از فازها نیاز دارید ولی از اونجایی که برق آسانسور ۳ فازه، از هر سه فاز باید به تابلو آسانسور بره.

      ۵

    1. سلام. اگر کنتور شما ۲۵ آمپره از محافظ جان ۲۵ آمپر و اگر ۳۲ آمپره از محافظ جان ۳۲ آمپر استفاده کنید. تیپ بی یا سی

      ۳

  8. سلام.تلگرام این سایت رو راه اندازی کنین(شاگرد و استاد).ممنون…………منم میخوام در کنارتون تجربه انتقال بدم ودریافت کنم

    ۵

  9. باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت شماوتمامی دوستان دراین سایت هستن یه زحمت براتون داشتم اگه لطف میکردیدراجعبه تعمیرات آیفونهای تصویری وصوتی راهنمای میکردید ممنون میشم ازروی نقشه سیمکشی که داخل جعبه آیفون میدن انجام دادم ولی قطعات وکارایی قطعات و…… چیزی نمیدونم

    ۳

  10. سلام
    کار بسیار خوب و قابل ستایشی انجام دادید
    اگر با همین روال که تاکنون آمده اید راه را ادمه دهید حتما ایده ها و خلاقیت های بهتری نیز
    بوجود می آید که موجب افزایش توانایی های فنی جوانان عزیز می شود.
    ممنون

    ۵

شروع گفتگو در واتساپ
1
آیا نیاز به کمک دارید؟ چت واتساپ
خانم داوودی آنلاین است.
سلام. داوودی هستم، مدیر فروش
هر سوالی که در مورد نحوه خرید کتاب ها و دوره های آموزشی دارید، بنده درخدمتم.
شماره واتساپ: 09194053853