نوروز 1403 برهمگان مبارک. کد تخفیف عیدانه ویژه کتاب ها (sgr-28) - کد تخفیف ویژه دوره‌های آموزشی (hty458) فروشگاه سایت
نوروز 1403 برهمگان مبارک. کد تخفیف عیدانه ویژه کتاب ها (sgr-28) - کد تخفیف ویژه دوره‌های آموزشی (hty458) فروشگاه سایت
0
0

سوالات خوانندگان کتاب آموزش دوربین های مداربسته

8719 بازدید

بخش پرسش و پاسخ برای خوانندگان کتاب دوربین مداربسته

بخش پرسش و پاسخ برای خوانندگان کتاب دوربین مداربسته

پیشنهاد می کنیم در حین خواندن کتاب آموزش دوربین های مداربسته یک قلم و کاغذ کنار دستتان بگذارید و سوالاتی را که برایتان پیش می آید یاداشت کنید، و اگر تا پایان کتاب به جواب نرسیدید، آنگاه آنها را در فرم پایین همین صفحه مطرح بفرمایید و روز بعد پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

آدرس ایمیل خود را به دقت وارد کنید، زیرا پاسخ های شما به همان آدرس ارسال خواهد شد.

با تشکر

تیم سایت آموزش برق ساختمان و سیستم های حفاظتی

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://amoozesh-bargh.ir/?p=1520
اشتراک گذاری:
مهندس رضا شیخ انصاری
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

262 نظر در مورد سوالات خوانندگان کتاب آموزش دوربین های مداربسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. سلام بر شما .
      در هنگام انتقال تصویر از طریق آی پی استاتیک ، شما باید تعدادی پورت را که در صفحه network دستگاه ضبط کننده هست رو باز کنید .
      مثلا برای انتقال تصویر روی موبایل باید پورت TCP خود را از روی دستگاه خونده و در تنظیمات مودم خود فوروارد کنید تا در هنگام وصل شدن ، دستگاه امکان ارسال اطلاعات را از طریق مودم و بستر نت به سمت شما بدهد .
      امیدوارم که تونسته باشم مطلب رو برات بهتر گفته باشم . در صورت سوال مجدد بپرس

      برقرار باشی

      ۲

  1. سلام خدمت مهندس انصاری عزیز مهندس جان ضمن تشکر از پاسخگویی شما به سوال بنده میخواستم بدونم که جزوه اموزش انتقال تصویر در برد بالابا دستگاهایی مثل نانو انتن رادییویی وایرلس دستگاه فرستنده گیرنده و فیبر نوری هم در اینده عرضه میکنید اگه اره .زمانش مشخص نیست و سوال بعدی فیبر نوری کابله یه ,,و قیمتش حدودأ چقدره با تشکر از شما

    ۲

    1. سلام جناب سیف عزیز.
      بله حتما در مورد دستگاه های رادیویی هم مطالبی به امید خدا روی سایت محصولی قرار خواهم داد .
      در مورد قیمت فیبر نوری به علت اینکه کابلی گرون هست و تجهیزات گرونی هم داره به نظرم در صورت داشتن سوال به سایت سپیتام سازه پویا ، مراجعه کن و شاید بتونی جواب سوالاتتو بگیری. خودم هم تا به حال با این سایت و مجموعه کار نکردم ولی احساس میکنم حرفی برای گفتن داره . این نظر شخصیمه و بازهم خودت یه سرچ بزن .

      ۲

  2. سلام بر شما خواننده گرامی که برای آموزش و ارتقای خودتون زمان میذارید .
    مبحث انتقال تصویر ، مبحث تا حدودی پیچیده برای اکثر عزیزان هست . به همین خاطر استفاده کردن از تمامی روش ها در جلد اول کتاب کاری درست نیست.
    برای همین در این کتاب در این مورد مطلبی نذاشتم اما به زودی فیلمی از روشهایی که بیشتر استفاده میشه برای انتقال تصویر آماده خواهیم کرد.
    اما در جواب سوال دوم شما:من فقط پروژههایی دراین ابعاد رو در سایت های سازمانهای دولتی دیدم که چنین متراژ زیادی (۲۰۰۰ متر) رو بخواهند کابل کشی کنند. در این موارد هم با توجه به پروژه بهتر هست که از فیبر نوری استفاده بشه که هزینه ی بالایی داره و ….
    اما در غیر این صورت شما میتونید از آنتن های وایرلس هم استفاده کنید و از فرستنده و گیرنده بهره بگیرید . که ابشالا بعدا بیشتر راجع بهش میگم . یعنی باید مبدل تبدیل آنالوگ به دیجیتال داشته باشید و …

    راستی دوست عزیز ممنونم از لطفتون بابت تعریف و تمجید ، فقط بدونیدکه من ” شغلم ” معلمی نیست من “شوقم ” معلمیه .
    خوب باشی

    ۳

  3. ضمن تشکر از شما مهندس انصاری مهربان باتجربه..اول میخوام از شما تشکر کنم که تجربیات خودتونو به روی کاغذ اوردین تا بقیه برادرانمون از اون استفاده کنندمن خودم قصد خرید داشتم و وقتی تو سایت شما امدم واقعأ لذت بردم چون همه ی مشتریهاتون و چنتا از دوستان خودم نهایت رضایتو از مطالب و پاسخگویی شما به سوالاتشون داشتندحالا خودم چند تا سوال دارم
    ۱. ایا در کتاب راجب انتقال تصویر با دستگاه گیرنده فرستنده ,, وایرلس ,,انتن رادیویی, دوربین بیسم ,,, یا دستگاهای مشابه بر مسافت زیاد مطلب گذاشتین؟؟
    و یه سوال دیگه اگه فاصله دوربین تا دی وی ار مثلأ ۲۰۰۰ متر باشه چگونه باید به دستگاه ارتباط بدیم) dvrبه دوربین( بازم جا داره تشکر ویژه داشته باشم از زحمتهای فراوان شما که با هزینه ای اند یک جوانو تبدیل به یه استاد کار میکنید سپاسگزار)

    ۳۱

    1. جواب سوالتون رو در ادامه میدم .
      فقط یک نکته : آدمایی که خیلی راحت از بقیه تعریف میکنند و خساست به خرج نمیدن ، اصولا یکی از ویژگی های بارزشون داشتن “عزت نفس” بالاست .
      به خودم تبریک میگم که چنین شخصی در حال حاضر خواننده سایت و مطالب ماست .

      برقرار باشی

      ۲

  4. سلام

    مهندس کتاب الکترونیکی را خرید و دانلود کردم اما تصاویر خیلی بی کیفیت هستند در کل قابل خواندن نیستند فیلم های سوکت زدن bnc ها را نیز پیدا نکردم لطفا در این موارد راهنمایی کنید

    ۲

    1. سلام دوست عزیز. این آدرس کانال ما در آپارات هستش. می تونید فیلم های آموزشی در مورد دوربین مداربسته رو تویه این کانال مشاهده کنید.
      کانال سایت آموزش برق ساختمان در آپارات

      کیفیت کدوم عکس ها پایینه. شماره صفحش رو بگین تا دوباره براتون ارسال کنیم.

      ۲

  5. سلام مهندس
    بابت کتاب عالی آموزش دوربین مدار بسته متشکرم
    سوالی داشتم ممنون میشم پاسخم را بدهید
    در یک پروژه طول کابل کشی دورترین دوربین نزدیک به ۱۷۰متر است اگر از کابل ولوسیتی که در کتاب ذکر شد استفاده شود و کابل برق دوربین ها با فاصله مناسب از کابل دوربین عبور کند مشکلی در پروژه پیش نمی اید؟
    سوال دوم اینکه اگرخط تلفن وجود نداشته باشد آیا راهی برای انتقال تصویر هست یا نه
    با تشکر از سایت بسیار خوبتان

    ۲

    1. با سلام و لطف شما نسبت به کتاب . با توجه به توضیحات شما در مورد کابل کواکسیال و برق ، مشکل خاصی نباید برای پروژه و تصویر پیش بیاید .
      در صورتی که خط تلفن نداشته باشید میتوانید از مودم های وایمکس ایرانسل ، مبین نت و …. که تنها به برق نیاز دارند استفاده کنید

      ۴

  6. سلام من کتاب شما رو امشب تهیه کردم . از آشناییتون خوشوقتم. یکجا دوربین نصب کردیم بعد از یک هفته تصویر سیاه و سفید شده . چه دلایلی میتونه داشته باشه ؟ و چیکار کنم؟

    ۲

    1. سلام
      باعث افتخار من هست آشنایی با شما .
      اطلاعات شما خیلی کلی بود . لطفن دقیق تر بفرمایید چه نوع دوربینی با چ رزولیشنی استفاده کرده اید ؟
      کابلهای شما چی هستند ؟

      ۲

    2. سلام اگه همه تصاویر سیاه و سفید شده احتمالا مشکل از دستگاه دی وی ار هست تنظیم کار خانه کن احتمالا درست میشه

      ۲

  7. سلام وقت بخیر
    استاد انصاری فرض کنید کارتن دوربین موجود نیست و روی دوربین هم اطلاعات خاصی نوشته نشده است، از کجا میشه فهمید دوربین چه کیفیتی داره؟؟ مثلا ۲ مگاپیکسل است یا ۱ مگاپیکسل؟؟
    بخصوص برند داهوا خیلی ذهنم را مشغول کرده
    با تشکر

    ۵

    1. سلام بر عضو باهوش سایت .
      خوشحالم از هم صحبتی با شما . وقتی در مورد یک برند که صاحب داره (منظورم شناخته شده در دنیا با سایتی جهانی ) هست ، احتمال زیر آبی رفتن کمتر هست .
      اما در حالت کلی از طریق وب به دوربین وصل شو و در قسمت انکد ببین اطلاعات چی نوشته ؟ بعضی از مدل های بعضی از برنده ها هم در قسمت ورژن مدل دوربین رو کامل نوشته .
      راهی که خودم استفاده میکنم اینه که با تست چارت تست میکنم که در کتاب سیستم های دوربین مداربسته هم بهش اشاره کردم .
      حالا اگه دوربینی ک ذهنتو مشغول کرده رو اگه برام عکسشو بفرستی شاید بتونم بیشتر بهت کمک کنم .

      فردات بهتر از امروز باشه .

      ۴

  8. سلام اقای مهندس ،من لیسانس برق الکترونیک دارم ۲۵ سالمه تازه شروع به کار کردم تو حوزه ی دوربین مدار بسته واعلام حریق وشبکه های پسیو وکنار یه مهندس کاربلد تو مشهد دارم شاگردی میکنم میخواستم در مورد اینده ی شغلی این کار وبازار این کار در اینده و اینکه تو این کار تو چه زمینه هایی بیشتر پیش برم و کار کنم تا بهتر و بیشتر نتیجه بگیرم ممنون میشم اگه بتونید کامل راهنماییم بکنید تجربیاتتون کوتاه بهم بگید که راهی ر اشتباه نرم؟

    ۲

    1. با سلام
      حوزه های کاری که در بالا فرمودید همگی از نیازهای بازار هستن که در آن افراد متخصص کم گیر میاد .به شما تبریک میگم که در کنار چنین شخصی در حال شاگردی هستید. راستش یه جمله ای از امیر مهرانی عزیز رو خیلی دوست دارم .”هیچ تجربه ای دور ریخته نمیشه “.
      در مورد اصل سوال شما :ببینید هیچ کس نمیتونه در مورد آینده بازار کار نظر قطعی بده و اگر هم داد بدون که بیسواده . ولی همیشه من از لابلای حرفای آدمای باسواد فهمیدم که آینده و بازار کارهایی خوبه که وقتی صبح ها میخوای بری سر اون کار ذوق داشته باشی و نه مثل کارمندای سازمانهای دولتی ….
      شهر شما رو من کامل میشناسم و از پتانسیل خوبش باخبرم . پس سعن کن از این فرصت استفاده کنی و تا میتونی تجربیات اشتباه در کنار بزرگان داشته باشی .
      من علایق تو رو نمیدونم برای همین نمیتونم در مورد فیلد مشخصی برات حرف بزنم . ولی یه چیزو میدونم اگه یه شب فهمیدی که اون روز هیچ چیز جدیدی توی کار یاد نگرفتی یا نخوندی یا اشتباه جدیدی مرتکب نشدی ، حتما ناراحت شو . و اگه ی روز دیدی همه چیز رو بلدی و مثلا از هیچ کتابی حتی یه خط یاد نگرفتی ، حتما راه رو داری اشتباه میری چون توهم زدی از نوع توهم دانش .
      نمیخوام برات روضه بخونم ، ولی اگه فکر کردی حرفای بالا رو به شوخی گفتم ، این جمله آخر رو از منی که این راه رو رفتم با جدیت تمام بپذیر :
      هیچ وقت ارشد نخون . راستش همون قدر که از جمله ی “…. وکنار یه مهندس کار بلد تو مشهد دارم شاگردی میکنم.” خوشحال شدم ، از جمله ی ” …. من لیسانس برق الکترونیک دارم ۲۵سالمه تازه شروع به کار کردم”
      غصه ام گرفت .

      ۲

  9. سلام جناب اقای مهندس انصاری من فصل اول کتاب اموزش دوربین مدار بسته را دانلود کردم ومطالعه کردم خیلی خوب توضیح داده بودید حالا میخواستم کتاب کامل رو خریداری کنم ولی قبل از اینکه بخرم خواستم مطعن بشم ایا با خواندن کامل کتاب اموزش دوربین مدار بسته بطور کامل بستن دوربین مدار بسته را یاد میگیریم و میتوانیم با خوندن این کتاب بصورت عملی هم ببندیم یا نه بخشی رو اموزش میده با تشکر

    ۲

    1. سلام خدمت شما همراه عزیز . ممنونم بابت مطالعه ی فصل اول کتاب . بسیار خوشحالم از بابت حساسیت شما در خرید کتاب .
      چند تا مورد .
      پرسیدید : “ایا با خواندن کامل کتاب اموزش دوربین مدار بسته بطور کامل بستن دوربین مدار بسته را یاد میگیریم و میتوانیم با خوندن این کتاب بصورت عملی هم ببندیم یا نه بخشی رو اموزش میده؟”
      جواب : هنوز هم بعد سالها آموزش و تدریس در بزرگترین سازمانهای دولتی معتبر ، شرکت های خصوصی و دانشگاه ها علی رغم رضایت عزیزان من جرات زدن این حرف را که با صرفا آموزش میتوان دوربین را بطورکامل فراگرفت ، ندارم . بهتره این طور بگم سالها قبل که کم تجربه و کم سابقه بودم ، فکر میکردم بطور کامل همه چیزو بلدم ولی الان صادقانه بگم بابت چنین تفکری در آن زمان ، خجالت میکشم و بابت چنین تفکری بسیار شرمسارم .
      مطمئن باش با خوندن این کتاب یا جلدهای ۲ و ۳ این کتاب هم شما و هر کسی و خودم هم نمیتوانیم ادعا کنیم که بطور کامل میتوان بر این حوزه وسیع مسلط شد. هر چند به خاطر نوع کارم روزانه با بالای ۱۰۰ نفر مدعی حرف می زنم که میگن مسلط ب مباحث هستند ولی ….
      بگذریم .
      اما دوست عزیزم به خاطر دغدغه و سوال خوبی که پرسیدی این قول رو بهت میدم که درصورتی ک با خرید کتاب حتی یک جمله هم به معلوماتت اضافه نشد و بدرد نخورد ، به ایمیل من بطور مستقیم شماره ۱۶ رقمی کارتت رو بفرست تا بدون هیچ سوالی از سمت من پولی که بابت خرید واریز کردی رو برات واریز کنم . (R.ansari9060@gmail.com)
      خدا رو شکر که روزانه ایمیل های زیادی بابت رضایت خوانندگان دریافت میکنم و مطمئنم شما هم با خوندن کتاب مثل بقیه پشیمان نمیشوید . ببخش که پر حرفی کردم .

      خوب باشی …

      ۲

  10. سلام.با عرض خسته نباشید؟ استاد میشه یه راهنمایی جامع در مورد خرید دوربین ارائه بدین.یه راهنمایی کاربردی. مخصوصا در مورد قیمتها. و اینکه یه شرکت مطمئن از نظر قیمت و کیفیت معرفی کنید
    ممنون

    ۲

    1. خدمت شما سلام عرض میکنم .
      حقیقتش من با تقریبا با اکثر برندهای بازار کار کردم و نمیتونم نظر مستقیمی در مورد یک برند یا یک شرکت خاصی بدم ، چون شاید من شخصا با برندی خاص راحت تر باشم و جوابی که به شما میدم صادقانه نباشه . ولی حتما مقاله ای برای شما و دیگر دوستان روی سایت میذارم و اسامی برندهای مطرح با وارد کننده اصلیشو اونجا مینوسیم .
      اما در مورد خرید دوربین سوالتون خیلی کلی هست و به شرایط متعددی بستگی داره . امیدوارم که به مرور بتونم در این مورد هم به شما اطلاعاتی بدهم

      ۳

        1. سلام. چون پاسخ این سوالتون خصوصی بود و چون ما نمی خوایم از هیچ برند خاصی نام برده بشه .پاسخ این سوالتون رو براتون ایمیل می کنیم

          ۴

  11. با عرض سلام و خسته نباشید.
    آیا تناسب خاصی بین تعداد دوربین ها با زمان ضبط کردن دی وی آر وجود داره. یعنی منظورم اینه که مثلاً اگه ۴ تا دروبین داشته باشیم که دی وی آر قادر باشه یک ماه تصاویر اینها رو ضبط کنه. بعدش اگه ما تعداد دوربین ها رو ۸ تا کنیم، آیا ظرفیت ضبط دی وی آر میشه ۱۵ روز یا نه به روش دیگه ای حساب میشه؟

    سوال بعد اینکه، شما سوکت بی ان سی پرسی رو برای دوربین های مداربسته پیشنهاد می کنین یا مدل های دیگه؟
    ممنون

    ۲

    1. سلام و وقت شما بخیر .
      آیا تناسب خاصی بین تعداد دوربین ها با زمان ضبط کردن دی وی آر وجود داره. ؟ ۱۰۰ درصد
      ضبط تصاویر به عوامل و شرایط مختلفی وابسته هست : مثل ضبط براساس حرکت ، آلارم ، دایم
      کیفیت و رزولیشن تصاویر ، میزان بیت ریت دوربین و ….
      برای همین من سوالتو این طوری بهترش میکنم : اگر ۸ دوربین داشته باشم و حدود ۱۵ روز ضبط داشته باشم با هارد ۱ ترا بایت ، اگر هارد ۲ ترا بایت ببندم آیا حدود ۳۰ روز ضبط خواهم داشت ؟ بطور تقریبی بله
      سوکت بی ان سی پرسی رو برای دوربین های مداربسته پیشنهاد می کنین یا مدل های دیگه؟
      مطمئنا بی ان سی پرسی بهتر از بقیه انواع هست ، ولی باید به پروژه ات ، میزان پولی که مشتری برای کار میپردازه و ابعاد کار نگاه کنی .
      ولی در مجموع گزینه قابل اعتماد تری هست .
      ممنونم بابت سوالات خوبت

      ۳

  12. سلام مهندس من ترم ۴ مهندسی برق هستم و رشته ی ریاضی فیزیک بودم و معمولا من و امثال من توی کارای عملی ضعیف هستند…من خیلی علاقه دارم نصب دوربین مدار بسته رو به صورت علمی و عملی یاد بگیرم…به نظر شما این کتاب رو بخونم چیزی میفهمم یا خیر…از کجا باید شروع کنم؟ لطفا کمکم کنید خیلی علاقه دارم اما متاسفانه توی دانشگاه چیزی با جز ریاضی به ما اموزش نمیدن…اینم ایمیل من هست.

    ۶

    1. خوشحالم از بابت اینکه با دوستی حرف میزنم ک برای رشد و پیشرفت در آینده اش ، حساس هست و از این ترم به فکر کار و کسب تجربه (این جملاتم رو با تم حسادت بخون که چرا برای من کسی توی سالهای قبل نبود که بهم مشاوره بده ).
      بگذریم .
      درمورد سوالی که فرمودید ” از این کتاب چیزی میفهمم “؟ مطمئن باش اگه بخوای یاد بگیری حتماً می فهمی چرا که کسانی با تحصیلات غیر دانشگاهی هم این کتاب کمکشون کرده .
      اما ” از کجا شروع کنم ” ؟ اینا که میخام بگم نظرات شخصیمه که همیشه سر کلاسام به بقیه هم میگم : از جایی شروع کنید که بیشتر ازتون کار بخوان . صادقانه بگم الان توی بازار حرف اول و آخر رو در کارهای فنی و مهندسی ” مهارت ” میزنه و نه دانشگاه . من اگه جای شما بودم میرفتم و تا جایی که میشد شاگردی میکردم که وقتی فارغ تحصیل شدم دو سال سابقه خاک خوری داشته باشم .
      خیلی دوست داشتم بیشتر گپ بزنیم ولی احساس میکنم جای مناسبی نیست چون شاید زمان بقیه خوانندگان عزیز رو میگیرم .
      این جمله رو خیلی دوست دارم ، تقدیم به شما : امروز کارهایی رو انجام میدم که دیگران دوست ندارند انجام دهند تا فردا کارهایی رو انجام بدم که دیگران نمیتوانند انجام بدن .
      خوب باشی .
      به این مطلب هم سری بزن. شغل برقکاری یا سیستم های حفاظتی را از کجا شروع کنیم ؟

      ۴

  13. سلام استاد انصاری
    سوال:
    به نظر شما برای کابل کشی دوربین از کابل ترکیبی بغل برق استفاده نماییم یا کابل تصویر جدا؟ برای اماکن تجاری البته….
    موقع استفاده از کابل تصویر جداگانه مانعی نداره که سیم برق و تصویر رو از یک داکت عبور دهیم؟؟
    اکثر دوربینهایی رو که مشاهده میکنیم یک داکت به انها متصل است یعنی از کابل بغل برق استفاده کرده اند؟
    با تشکر از شما

    ۵

    1. با سلام خدمت شما خواننده گرامی
      ممنونم از بابت سوال هوشمندانه ی شما .
      مطمئنا کابل کواکسیال مجزا از کابل برق بغل بهتر است ، چرا که همانطور که در کتاب توضیح دادم بعد از مدتی از نصب کابل کواکسیال ترکیبی تحت تاثیر میدان مغناطیسی حاصل از کابل برق قرار میگیرد و تصویر دچار نویز میشود ( دقت کن بعد از مدتی نه از روز اول ).
      اما درمورد کنار هم قرار گرفتن کابلهای برق و کوکسیال : استاندارد فاصله کابل های برق و کواکسیال در رفرنس های کابل کشی ۱۲ سانتی متر می باشد . اما من توی این چند ساله فقط یک پروژه ، اون هم یک سازمان دولتی را با رعایت این فاصله دیده ام که رعایت کردند .
      دلیلی ندارد چون از یک داکت استفاده شده است ، پس کابل مصرفی برق بغل باشد . در مجموع در کارهای نصبی خیلی سخت استانداردهای کابل کشی رعایت میشود .
      امیدوارم تا حدودی جوابتون رو تونسته باشم داده باشم .

      ۲

  14. با سلام…
    سوال؟؟؟؟

    استاد عزیز جناب شیخ انصاری بزرگوار ممنون از کتاب و سایت خوب شما جهت اموزش دوربین و برقکشی.

    بنده کتاب دوربین رو خریداری و مطالعه کرده ام با اجازه شما سوالات رو میپرسم.

    سوال ۱:
    لنز ۲.۸ میدان دید زیاد ( حدودا چند درجه؟ ۸۰ درجه؟) و برد کمی داره ( حدودا ۱۰ متر؟)
    لنز ۱۲ میدان دید کم ( حدودا چند درجه ؟ ۲۰ درجه؟) و برد زیادی داره( حدودا ۵۰ متر؟)

    برد و میدان دید رو برای دوربین AHD با رزولیشن ۲ مگاپیکسل منظورم است…برای پلاک خوانی حدودا چند متر کاربرد داره دوربین ۲ مگاپیکسل وریفوکال؟

    سوال ۲:
    برای کاهش نویز زمین دی وی ار رو به چی وصل کنیم؟ باید ساختمون چاه ارت داشته باشه درسته؟

    سوال ۳:
    برای بالا بردن مدت زمان ضبط تصاویر ایا صلاح میدونی فریم ریت رو به ۱۲ برسونیم؟ در چه فریم ریتی چشم انسان تصاویر رو طبیعی میبینه؟

    سوال ۴:
    حدودا به صورت تقریبی میشه بفرمایید برای دوربین ۲ پیکسلی و ۱.۳ پیکسلی ، البته هر دوربین مد نظرم است، در مدت زمان یک ماه چه مقدار هارد یا فضا برای ذخیره اطلاعات نیاز داریم، به عبارتی اگر مشتری گفت ۱۰ دوربین ۲ مگاپیکسل می خوام که یک ماه بتونم ضبط کنم، چه هاردی مورد نیاز است؟

    سوال۵:
    یکی از دغدغه های نصاب های تازه کار این است که دوربینی رو که نصب میکنم تا چه مسافتی و چه زاویه ای رو پوشش میده….برای رفع این مشکل میشه گفت یک چشم انسان شبیه به لنز ۲.۸ عمل میکند؟؟

    ببخشید سوالها زیاد شد هر موقع وقت کردی و هر روز یکی رو جواب دادی ممنون میشم…
    با ارزوی سلامتی و موفقیت برای شما

    دوستدار شما علی کاکاوند

    ۴

    1. سلام علی جان. پاسخ سوالات شما به ترتیب اینهاست.
      پاسخ سوال یک: در مورد برد و میدان دید درست می فرمایید . برای پلاک خوانی دوربین AHD کارایی نداره.

      پاسخ سوال دو: برای مثال به لوله آب . چون مسیر لوله ها عموما طولانیه پس مناسب این کار هستند. لزوما نیازی به چاه ارت نیست.

      پاسخ سوال سه: در حالت کلی صلاح نیست .مگر اینکه فضای دید جلوی دوربین خیلی کم تحرک باشه. چشم انسان تصاویر را برای ۷ تا ۱۰ فریم در ثانیه می تونه ببینه.

      پاسخ سوال چهار: این سوال شما خیلی کلیه، ولی در صورتی که ۱۰ عدد دوربین ۲ مگا پیکسل شما با پهنای باند حدود ۵ مگ و در حالت ضبط دایمی باشد ، برای ۳۰ روز حدود ۱۲ ترا هارد مورد نیاز شماست .

      پاسخ سوال پنج: در صورتی که سایز سنسور شما ۳/۱ اینچ باشه بطور حدودی می توان گفت که حرف شما درسته .

      ۲

        1. سلام دوست عزیز. نسخه فیزیکی این کتاب در دسترس نیست. فقط می تونید نسخه پی دی اف رو از قسمت محصولات آموزشی تهیه کنید.

          ۲

    1. با سلام خدمت شما همراه عزیز

      سلام. در ابتدا به شما تبریک میگم بابت مطالعه کتاب .
      در مورد فیلم آموزشی ، به علت ارائه فیلمی با زمان کوتاه تر و مفید تر ، فیلمی جدید را قصد داریم در سایت قرار دهیم تا رضایت شما و خوانندگان محترم کتاب بیشتر از پیش تامین شود .

      از صبوری شما سپاسگذاریم و به محض آماده شدن برای شما ارسال می کنیم .
      الان فیلم آموزش سوکت زدن کابل شبکه از این لینک قابل دسترسی ست.

      ۲

1 2 3 6
شروع گفتگو در واتساپ
1
آیا نیاز به کمک دارید؟ چت واتساپ
خانم داوودی آنلاین است.
سلام. داوودی هستم، مدیر فروش
هر سوالی که در مورد نحوه خرید کتاب ها و دوره های آموزشی دارید، بنده درخدمتم.
شماره واتساپ: 09194053853