تمام سفارشاتی که از امروز در سایت آموزش برق ثبت میکنید، روز 6 فروردین تحویل اداره پست خواهد شد. فروشگاه سایت
تمام سفارشاتی که از امروز در سایت آموزش برق ثبت میکنید، روز 6 فروردین تحویل اداره پست خواهد شد. فروشگاه سایت
0
0

تسهیلات خرید از سایت آموزش برق ساختمان و سیستم های حفاظتی

از آنجایی که ما نمی خواهیم هیچ کدام از همراهان سایت ما، به خاطر مشکلات مالی از آموزش باز بماند، برای این عزیزان تسهیلاتی در نظر گرفته ایم.فقط خواهشمندیم اگر توانایی خرید دارید از این قسمت استفاده نکنید، تا ما سریعتر بتوانیم پاسخگوی دوستان دیگر باشیم.

دوست گرامی به این جمله توجه داشته باشید که ذهن پیچیده انسان، هرگاه بابت دریافت چیزی، هزینه ای (چه مادی و چه معنوی) پرداخت می کند، قدر آن را بیشتر می داند و به این خاطر ما نمی توانیم این محصول را رایگان در اختیار شما قرار دهیم، زیرا می دانیم کتاب های رایگان هیچ وقت خوانده نمی شوند. پس ما انتظار داریم در ازای دریافت این کتاب این کارها را برای ما انجام دهید.

این تسهیل در خرید فقط مخصوص نسخه پی دی اف کتاب آموزش جامع برق ساختمان

ترجمه :

اگر شما توانایی پرداخت هزینه این کتاب را ندارید، ولی توانایی ترجمه متون انگلیسی را دارید می توانید به ازای آن برای ما کار ترجمه انجام دهید. متونی که از شما می خواهیم تا برای ما ترجمه کنید مرتبط با برق ساختمان و سیستم های حفاظتی است، و این متون بعد از ترجمه، علاوه بر اینکه برای یادگیری بیشتر ما استفاده می شود، اگر مطالب با ارزشی باشند برای یادگیری سایر دوستان در سایت قرار خواهند گرفت.

شرط لازم این است که متن روان و خوانا باشد و البته ما در این موضوع بسیار سخت گیر هستیم.

محاسبه قیمت:

ما برای ترجمه هر صفحه مبلغ ۳ هزار تومان در نظر گرفته‌ایم. یعنی برای دریافت کتاب آموزش برق ساختمان و سیستم های اعلان حریق کافیست ۷ صفحه متن انگلیسی را برای ما ترجمه کنید و هر صفحه به صورت زیر است:

۱. صفحه آچهار (A4) باشد.

۲. فونت نازنین ۱۴

۳. رعایت فاصله استاندارد و …

 

توجه
اگر می خواهید متنی را ترجمه کنید می‌توانید با ایمیل contact-us@amoozesh-bargh.ir با ما در تماس باشید و عنوان ایمیل «استفاده از شرایط تسهیل در خرید محصولات با ترجمه» باشد و در آن آدرس ایمیل، نام و نام خانوادگی را بفرمایید . تا ما متن‌های انگلیسی را برای شما ارسال کنیم و زمان تحویل را به شما بگوییم و پس از ارسال فایل تایپی و بررسی توسط ما، در کمتر از ۱ روز برای شما ارسال خواهد شد.

 

این خدمات فقط برای تهیه نسخه پی دی اف کتاب آموزش جامع برق ساختمان است و امکان دریافت وجه نقد وجود ندارد.

از آنجایی که ما روی قول شما دوستان عزیز حساب کرده‌ایم و برنامه‌ریزهای خودمان را انجام می‌دهیم، درصورتیکه تا زمان توافق شده نسبت به تحویل فایل ها اقدام ننمایید، قرار داد کنسل خواهد شد و همکاری با دوستان دیگر انجام خواهد شد.

نظرات

0 نظر در مورد تسهیلات خرید از سایت آموزش برق ساختمان و سیستم های حفاظتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

شروع گفتگو در واتساپ
1
آیا نیاز به کمک دارید؟ چت واتساپ
خانم داوودی آنلاین است.
سلام. داوودی هستم، مدیر فروش
هر سوالی که در مورد نحوه خرید کتاب ها و دوره های آموزشی دارید، بنده درخدمتم.
شماره واتساپ: 09194053853