تمام سفارشاتی که از امروز در سایت آموزش برق ثبت میکنید، روز 6 فروردین تحویل اداره پست خواهد شد. فروشگاه سایت
تمام سفارشاتی که از امروز در سایت آموزش برق ثبت میکنید، روز 6 فروردین تحویل اداره پست خواهد شد. فروشگاه سایت
0
0

کتاب ها و دوره های آموزشی مرتبط با برق ساختمان

سایت آموزش برق ساختمان و سیستم های حفاظتی دارای ۲ کتاب ویژه و ۲ دوره آموزشی است که لیست آنها را در پایین مشاهده می کنید.

۱- کتاب آموزش جامع برق ساختمان و سیستم های اعلان حریق

پرطرفدار ترین کتاب ما، کتاب آموزش جامع برق ساختمان و سیستم های اعلام حریق است. کتابی تماما رنگی در ۵۴۰ صفحه که فعلاً پرفروش‌ترین کتاب انتشارات آموزش برق است و تا امروز چندین بار تجدید چاپ شده است، این کتاب برای ورود به عرصه برقکشی ساختمان یک گزینه‌ی عالیست، چرا که با زبانی بسیار ساده و روان آموزش میدهد و برای مطالعه آن نیازی نیست که تحصیلات بالایی داشته باشید. تصاویر و نقشه های این کتاب همگی رنگی هستند و هرگز از خواندن آن احساس خستگی نمی کنید. شما می توانید با کلیک روی تصویر زیر به صفحه توضیحات این کتاب هدایت شوید و فصل اول این کتاب را رایگان کنید و اگر تمایل داشتید از همان صفحه فرم ثبت سفارش را پر کنید. در دورترین نقطه ایران هم که باشید ما این کتاب را ۳ تا ۵ روزه از طریق پست به دست شما می رسانیم. کتاب آموزش برق ساختمان و سیستم های اعلان حریق

کتاب آموزش برق ساختمان و سیستم های اعلام حریق

۲- کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری :

این کتاب در حوزه نصب عیب یابی و تعمیر آیفون های صوتی و تصویری، دربازکن های تابا، سیماران، کوماکس، الکتروپیک و سایر برندهای مطرح در کشور آموزش می دهد. این کتاب هم از پرفروش ترین کتاب های سایت آموزش برق است و با فروش زیادی که داشته الان به چاپ پنجم رسیده است. این کتاب هم مانند سایر کتاب های ما تمام رنگی بوده و ۳۰۴ صفحه دارد. برای مطالعه جزئیات بیشتر و ورود به صفحه خرید روی لینک مقابل کلیک کنید. کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری

کتاب آموزش آیفون های صوتی تصویری

 

۳- دوره آموزش عملی برق ساختمان

دوره آموزش عملی برق ساختمان

کاملترین و جدیدترین محصول سایت آموزش برق این دوره است. در این دوره صفر تا صد برقکشی یک واحد مسکونی به شما آموزش داده می‌شود، در این دوره آموزشی از شیارزنی گرفته تا نصب لوله ها و سیمکشی و نصب کامل کلیدها و پریزها و… فیلم برداری شده و شما می توانید فیلم‌ها را بصورت ویدیویی مشاهده کنید،حتی در درس اول این دوره مهندس پژوهان روش طراحی نقشه های برق ساختمان این واحد مسکونی را در اتوکد به شما آموزش خواهد داد. و بعد از آن مهندس مرادی طبق این نقشه شروع به برقکشی واقعی این واحد مسکونی خواهد کرد. و تمام این مراحل را شما می توانید در فیلم ببینید. مدرس این دوره مهندس مرادی و مهندس پژوهان هستند، و کل این مجموعه بصورت ۱۸ ساعت فیلم ویدیویی تهیه شده است. در لابه لای فیلم ها هر نکته ای که مربوط به مقررات ملی و مبحث ۱۳ باشد به شما آموزش داده خواهد شد تا برقکشی را بصورت اصولی و استاندارد یاد بگیرید. برای مطالعه توضیحات بیشتر در مورد این دوره روی لینک مقابل کلیک کنید. فیلم آموزش عملی برق ساختمان

۴- پکیج نقشه کشی برق ساختمان در اتوکد

چهارمین محصول انتشارات آموزش برق، بسته آموزشی نقشه کشی برق ساختمان در اتوکد است. این پکیج بیش از ۳۰ ساعت فیلم آموزشی، مخصوص مهندسان طراح و ناظر برق ساختمان، اللخصوص مهندسان سازمان نظام مهندسی، دانشجویان رشته برق، برقکاران و تکنسین های علاقه‌مند به طراحی نقشه های برق ساختمان است. این دوره در آخرین ورژن اتوکد یعنی ۲۰۲۴ آموزش می دهد و مهندس پژوهان عزیز آنقدر از نکات ابتدایی شروع به آموزش می کند که برای این دوره تخصصی نیاز به هیچ پیش نیازی نیست. جهت مطالعه توضیحات بیشتر در مورد این محصول ویژه روی بنر زیر کلیک کنید. دوره آموزش طراحی نقشه کشی برق ساختمان در اتوکد

آموزش نقشه کشي برق ساختمان در اتوکد

 

 

اگر در هر کدام از مراحل خرید با سوالی برخورد کردید، می توانید از طریق واتس آپ یا پیامک به ما اطلاع دهید. تا شما را راهنمایی کنیم.

ایمیل: contact-us@amoozesh-bargh.ir

شماره تماس از ساعت ۸ تا ۶ بعد از ظهر : ۹۱۳۰۵۷۷۰-۰۲۱ (خانم داودی)

پیامک یا واتس آپ (تا ساعت ۲۳ هر شب): ۰۹۱۹۴۰۵۳۸۵۳

whatsapp-chat-icon

نظرات

22 نظر در مورد کتاب ها و دوره های آموزشی مرتبط با برق ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام مهندس برق ساختمان سه فاز است ما میتونیم به جای
    محافظ ازجان سه فاز از سه محافظ ازجان تک فاز استفاده یانصب کنیم متشکرم اگه راهنمای کنید.

    ۲

  2. مهندس توی شهر ما نظارت هر ساختمانی که بهم ارجاع میشه هم باید تاسیسات مکانیکی و هم برقی رو نظارت کنم… اما من اطلاعی از نکات نظارتی تاسیسات مکانیکی ندارم آیا امکانش هست کتابی راجع به تاسیسات مکانیکی( مانند کتاب تاسیسات برق ساختمان شما) چاپ بشه و در سایت قرار بدید؟ و یا اینکه بصورت فایل قرار بدید؟

    ۲

  3. سلام و عرض ادب و سپاس فراوان خدمت مهندس مرادی بزرگوار🙏 من کتاب تاسیسات برقی ساختمان شما رو خریدم خیلی عالیه واقعا برای نظارت تاسیسات برقی ساختمان بهم کمک کرده! مهندس من میخوام برای یک ساختمان الکترود یوفر رو پیشنهاد بدم میخواستم ببینم همه ی نکات اجرایی الکترود یوفر توی کتاب گفته شده؟ آیا نکته مهمی داره که باید مدنظر قرار بدم؟ و اینکه فرمودین یه پنجره بازدید برای اتصال سیم مسی قرار میدیم ، ممنون میشم تصویری از این پنجره بازدید رو بعد از اتمام ساخت و ساز ساختمان توی سایت قرار بدید 🙏

    ۵

    1. سلام، متشکرم از شما، خداروشکر که براتون مفید بوده. برای الکترود یوفر همه چیز داخل کتاب گفته شده.
      از دریچه بازدید عکسی دم دستم نیست، ولی شما اینطور تصور کنید که باکسی شبیه به باکس کنتورهای آب روی محل خروج الکترود از فوندانسیون قرار میگیره تا اون الکترود قابل رویت و دسترسی باشه، اصلا چیز پیچیده ای نیست.

      ۵

  4. سلام مهندس مرادی.
    یک خشککن میوه ۱۵۰۰ واتی و یک خشککن ۶۰۰ واتی خریداری کردم (ولتاژ دستگاهها ۱۱۰ ولت/استفاده از ولتاژ کانورتر). دو تا سوال از شما داشتم:
    ۱) ساختمان (مسکونی) ارت ندارد. می‌توان آنها را به اسکلت ساختمان وصل کرد؟ چگونه؟
    ۲) آیا سیم‌های ساختمان تاب تحمل این توان را دارند یا باید از کنتور سیمی جداگانه برای خشککن‌ها کشیده شود؟ (چه نمره‌ای؟)

    ۵

    1. سلام، ۱- خیر اسکلت ساختمان پیشنهاد نمیشه. یک میله ارت دو متری کنار کنتور بکوبید و خیالتون رو راحت کنید.
      ۲- اگر سیم ها نمره ۲.۵ باشند، بله تحمل این توان رو دارند. ولی اگر کمتر از ۲.۵ باشند باید کابل جداگانه کشیده بشه.

      ۷

  5. سلام مهندس وقت بخیر
    لطفا عنایت کنید بفرمایید چگونه برای یک ساختمان پنج واحده اعلان حریق لوله گذاری کنم ؟
    (نحوه اتصال دتکتورها به چراغ سر در و شستی و در نهایت به باکس اعلان حریق در پارکینگ)
    ممنون که وقت میذارید . سپاس

    ۶

    1. سلام، متشکرم، برای پاسخگویی به این سوال نیاز به ۱۵ صفحه کتاب و تصویر است، در یک کامنت نمیشه به این سوال پاسخ داد. لطفاً به کتاب آموزش جامع برق ساختمان و سیستم های اعلام حریق مراجعه کنید.

      ۷

      1. سلام مجدد مهندس
        بنده فقط مسیر لوله گذاری رو میخوام بدونم .
        مسیر دتکتورها رو بلدم که کجا قرار بدم ، اما اینکه شستی واژیر و دتکتور ها چکونه از طریق لوله زیر کار به هم مرتبط میشوند رو مشکل دارم .
        لطفا اگر ممکنه اینگونه راهنمایی کنید؛ ( مدل متعارف)
        (اگر قراره اول لوله شستی را در راهرو قرار بدم به چراغ سر در ببرم؟یا کجا ؟ بعد از اون مسیر بعدی کجاست و الی اخر تا برسه به تابلو زونها .)
        ممنونم از لطف بی منتی که میکنید .

        ۴

        1. سلام علی آقا، سوالی که پرسیدین، پاسخش نیاز به رسم شکل و توضیحات زیاد داره، لطفاً برای این مورد به کتاب آموزش جامع برق ساختمان و سیستم های اعلام حریق مراجعه کنید. در اونجا این مورد رو به خوبی یاد می گیرید.

          ۴

        2. سلام مهندس وقت تون بخیر یک سوال داشتم خدمتتون آیا کتاب عیب یابی ونصب آیفون های صوتی تصویری به جای کتاب فیلم آموزشی هست

          ۴

    1. سلام آقا وحید، ما در سایت بخشی داریم بنام “سوالات خوانندگان کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری” که اگر در قسمت جستجوی سایت سرچ کنید پیداش می کنید. همه سوالاتتون رو داخل یک کامنت در اون صفحه مطرح کنید.

      ۴

    2. سلام جناب مهندس، در دوره آموزش برق جایی که میگید لوله سایز ۲ و ۲.۵ منظور چه سایزی هست دقیقا؟ سانتیمتر یا اینچ؟

      ۶

      1. سلام، این سایزهایی که بنده گفتم برحسب سیستم متریک هست. تویه بازار بعضی ها براساس سیستم PG هم اسم گذاری میکنن. مثلاً به لوله ۲ میگن پی جی ۱۳.۵ یا به لوله ۲.۵ میگن لوله سایز ۱۶
        البته این اندازه ها حدودی هست. جدول صفحه ۱۹۷ کتاب آموزش جامع برق ساختمان رو نگاه کنید، در اون جدول سیستم تبدیل متریک به پی جی ترسیم شده.

        ۶

    1. سلام. فقط کتاب آموزش دوربین مداربسته یک بصورت پی دی اف هست و کتاب های آموزش جامع برق ساختمان و کتاب آموزش آیفون های صوتی و تصویری بصورت چاپی هستند و نسخه پی دی اف اونها ارائه نشده.

      ۷

شروع گفتگو در واتساپ
1
آیا نیاز به کمک دارید؟ چت واتساپ
خانم داوودی آنلاین است.
سلام. داوودی هستم، مدیر فروش
هر سوالی که در مورد نحوه خرید کتاب ها و دوره های آموزشی دارید، بنده درخدمتم.
شماره واتساپ: 09194053853